Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du festrøyking?

285 stemmer

1. 1. Hva synes du om en jente som festrøyker?

Anbefalte innlegg

Det der var faen ikke spydig. Det kunne kanskje vært tolket som spydig hvis ikke smilefjeset på slutten hadde vært der.

Så du mener smilefjes unnskylder spydigheter? Skjerp deg. Konstruktive tilbakemeldinger er akseptert, men ikke slikt visvas som Mary_5 lirer av seg.

Når kom konstruktive tilbakemeldinger inn i bildet, og tilbakemeldinger på hva da, exactly? Og ja, jeg mener at smilefjes unnskylder det du kaller spydigheter. Selv benytter jeg smilefjes så sjeldent som mulig, men de fungerer jo på samme måte som ansiktsuttrykk vi lager når vi konverserer IRL. Hvis du ikke er helt blottet for sosial intelligens bør du vel skjønne at den setningen ikke er ondsinnet.

Mary_5 skrev til og med "Hehe, " før setningen for å forsikre seg mot at overfølsomme folk som deg skulle reagere, men akk.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å se på en jente som fest røyker er verken turn on eller off, men å kline med der lukta har satt seg er MAX off.

Snus er turn off, hva i helvete er digg med å ha en svær klyse i kjeften? Merker på enkelte at tannkjøttet og tenner har allerede begynt å se jævlig ut

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Du kan ikke basere risikoen ved røyk kontra alkohol, med å si at alkohol kan forårsake dødsulykker.

Eg sa ingenting om ulykker, ikkje at eg kan forstå at det ikkje er relevant. Men, du har altså ikkje høyrt om alkoholforgiftning?

Mtp. snus er eg heilt enig med MrLG, stort værre blir det ikkje.

Kva lukt angår så har eg reduserte sansar når eg er full så det er mindre relevant, men som sagt så er eg vandt med lukta uansett, det blir ein tilvenningssak som med alt anna.

Lenke til kommentar

Hva med nikotinforgiftning av å røyke :)?

Det er umogleg.

Er det umulig? Er ikke helt sikker, men mener å ha lest om kinesere som har falt død om under røykekonkuranser. Men her snakker vi om 100+ sigaretter på en gang. Mulig det var co2 som drepte dem og ikke nikotinen.

Nu vel, tilbake til topic:

Selv røyker jeg så for min del spiller det enegtlig ingen rolle. Litt fint om hun røyker hvis jeg prøver å sjekke henne opp, sånn at jeg slipper å bekymre meg over om jeg lukter vondt etc. Og som flere har nevnt er det mye lettere å komme i kontakt med damer som røyker hvis du er ute på byen. En utilsiktet positiv virkning av den siste røykeloven.

På den andre siden sysler med planer om å slutte å røyke, derfor trekker røyking litt ned i framtidig kjæreste-potensiale. Er ikke så lett å slutte hvis dama røyker. Men det er bare et bittelitte minus i den store sammenhengen.

Jeg har forresten en veninne som røyker sigarer. Det derimot er DRITHOT!

Lenke til kommentar

Hva med nikotinforgiftning av å røyke :)?

Det er umogleg.

Er det umulig? Er ikke helt sikker, men mener å ha lest om kinesere som har falt død om under røykekonkuranser. Men her snakker vi om 100+ sigaretter på en gang. Mulig det var co2 som drepte dem og ikke nikotinen.

Jeg har forresten en veninne som røyker sigarer. Det derimot er DRITHOT!

Ifolge wikipedia er det mogleg aa doy av nikotinforgiftning dersom du kombinerar storre (uspesifisert) mengder nikotinplaster, tygegummi og royk.

Vannpipe er forovrig tingen aa fyre opp i sosiale samanhenger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...