Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes du festrøyking?

285 stemmer

1. 1. Hva synes du om en jente som festrøyker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo helt patetisk å spørre om det her.. "hei jeg er en pen jente som røyker men lurer på om dere syntes det er sexy, hvis ikke så slutter jeg" ?

Jesus fucking christ..

Kan ikkje sei meg enig, slik som mange slit med aa slutte kan eg godt forstaa at TS er ute etter litt ekstra motivasjon.

TS: du kan sjaa litt paa det du nettopp sa sjolv "Ødelegge helsa for å få meg noe, den var god!" Dersom du tar hensyn til det som blir sagt i traaden er det nesten det du gjer ;)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke at du seriøst ønsker å fortsette med røyking pga noen gutter synes det er sexy.. Du skal gjøre det du selv føler deg vel med. Ødlegge helsa for å få deg noe (?)

Hvor står det at jeg ikke skal slutte dersom gutter syntes det er sexy? Jeg bare ønsker å høre hva dere synes, og det gjør det kanskje litt lettere å slutte dersom jeg vet at omtrent alle synes det er turn off :p (Ødelegge helsa for å få meg noe, den var god! :whistle: )

Hele tråden ville vel være ganske bortkastet/annerledes hvis du hadde andre motiver for å ikke slutte? Du hinter uansett til at du ønsker å fortsette hvis det er et pluss fra mannssynet.

Jeg festrøyker ja, og vurderer å slutte. Ville bare høre hva dere gutter tenker når dere ser en pen jente som festrøyker

Og "for å få deg noe"-kommentaren trenger du ikke å gå defensivt ut mot, du vet hva jeg mener...

Lenke til kommentar

Blir jo helt patetisk å spørre om det her.. "hei jeg er en pen jente som røyker men lurer på om dere syntes det er sexy, hvis ikke så slutter jeg" ?

Jesus fucking christ..

Det er bra det er ingen som spør da. Noen er bare litt nysgjerrig som det står i første post.

For meg så er det ikke røyken i seg selv som er problemet. Jeg røyker ikke, men jeg synes mange typer røyk faktisk lukter godt, og mange jenter lukter veldig godt med en blanding av røyk og parfymen deres, men det er bare hvor meningsløst det er å røyke jeg reagerer på.

Det finnes ingen positive sider med røyking så den eneste grunnen til at folk gjør det er for å fylle et behov de ikke hadde før de begynte. Det er dette som er turn offen for min del. Da kunne de like gjerne vært alkoholikere eller narkomane og det er vel en turn off for -alle-. :)

Endret av TwiiK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus fucking christ..

Er du seriøst tett i huet? Må bare spørre!

Hva dere skriver påvirker ikke meg om jeg slutter eller ei! Jeg har tenkt å slutte uaansett.

Når jeg er ute på byen med mine venninner som også festrøyker, så klenger gutter like mye oss når vi røyker eller ikke, så jeg lurte bare på hva dere synes tenker om jenter som røyker.

Hva synes du?

Avgjør dette evt. om du prøver deg på henne?

(Nyskjerrig i dag :p )

En jente som tror hun er pen og samtidig røyker er for meg skikkelig turn-off.

I spørsmålet mitt står det ER pen, ikke TROR hun er pen.

P.S Jeg hinter ikke at jeg vil fortsette dersom gutter synes det er sexy. Trenger ikke røyke for å "få" meg noe ;)

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Festrøyker er noe man er før man begynner å røyke fast.

Eller etter ein har slutta aa royke fast ;)

Det finnes ingen positive sider med røyking så den eneste grunnen til at folk gjør det er for å fylle et behov de ikke hadde før de begynte. Det er dette som er turn offen for min del. Da kunne de like gjerne vært alkoholikere eller narkomane og det er vel en turn off for -alle-. :)

Du har jo det sosiale aspektet og rusen du faar forste gongen, naar du forst har begynt folger abstinensene.

Lenke til kommentar

Jesus fucking christ..

Kan ikkje sei meg enig, slik som mange slit med aa slutte kan eg godt forstaa at TS er ute etter litt ekstra motivasjon.

TS: du kan sjaa litt paa det du nettopp sa sjolv "Ødelegge helsa for å få meg noe, den var god!" Dersom du tar hensyn til det som blir sagt i traaden er det nesten det du gjer ;)

Hadde det bare vært slikt da.. Hun poster bilder av damer som røyker og hinter til som andre sier at hun egentlig vil røyke men er usikker på om "gutter syntes dette er sexy."

Det viser bare til utrolig usikkerhet og barnslig tenkning (hvem bryr seg om slike overfladiske ting?)

Lenke til kommentar

Jesus fucking christ..

Er du seriøst tett i huet? Må bare spørre!

Hva dere skriver påvirker ikke meg om jeg slutter eller ei! Jeg har tenkt å slutte uaansett.

Når jeg er ute på byen med mine venninner som også festrøyker, så klenger gutter like mye oss når vi røyker eller ikke, så jeg lurte bare på hva dere synes tenker om jenter som røyker.

Du kommer til å se tilbake på denne tråden om en 10 års tid når du har fylt 24 og le ganske godt.

Lenke til kommentar

Du blir så fort sur og defensiv Mary :(

At gutter prøver seg på dere uansett om dere røyker eller ikke er jo de intellektuelles valg. De fleste har dessuten trolig nok innabors til at røyken betyr enda mindre enn den eventuelt ville gjort edru. Jeg liker selv ikke jenter som røyker og er tydelig på det med de jeg møter, men det betyr ikke at jeg ikke holder dem med selskap mens de driver på :)

Lenke til kommentar

Få et bilde, så kan vi avgjøre om du er pen eller bare tror ;)

Jesus christ! Synes dere virkelig at det er så få pene jenter ute i verden eller?

Men ellers så poster jeg bilder for å spørre dere om dere er SIKKER på at det ikke er sexy. Da jeg tror ikke dere ikke virkelig hadde snudd i døra om den pene jenta tok seg en røyk. Så kresne er dere ikke ;)

Dere roper høyt her flere hvor turn OFF det er med røyk, men alikevell er jeg sikker på at flere ikke hadde avvist en pen jente pga det :p (tror bare.... vet ikke)

Beklager Bisk0p, føler meg bare angrepet her :ph34r:

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

At gutter prøver seg på dere uansett om dere røyker eller ikke er jo de intellektuelles valg. De fleste har dessuten trolig nok innabors til at røyken betyr enda mindre enn den eventuelt ville gjort edru. Jeg liker selv ikke jenter som røyker og er tydelig på det med de jeg møter, men det betyr ikke at jeg ikke holder dem med selskap mens de driver på :)

Nok innabors? Vi gaar ikkje paa fylla for aa finne eit varig forhold, sei seg sjolv at royk er ganske irrelevant dersom ein berre er ute etter ein one night stand. Sporsmolet maa heller vere om det er relevant naar ein er nogenlunde edru.

Lenke til kommentar

Er et par fordeler med jenter som røyker også da.

En er at du veit de ikke er moraliserende knowitalls. De veit nemlig hvor kjipt det er med alle idiotene som skal belære deg om faren ved røyking. (Takk, vi har fått det med oss.)

En annen er at røyking er sosialt og man får en opening. Mens de førstnevnte idiotene sitter inne og prater piss kan man trekke seg ut sammen med jenta og få en normal samtale.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I spørsmålet mitt står det ER pen, ikke TROR hun er pen.

P.S Jeg hinter ikke at jeg vil fortsette dersom gutter synes det er sexy. Trenger ikke røyke for å "få" meg noe ;)

Det kommer tydelig frem at det er deg selv det er snakk om og at du selv anser deg selv for å være pen og ikke så rent lite pen heller virker det som. Slike jenter er for meg turn-off, enten de røyker eller ikke. Sorry, frøken. :)

Lenke til kommentar

Som sagt, selv om jeg synes det er turn off. Betyr det ikke at jeg ikke snakker med jentene =) Jeg er en sosial person, så vis jeg har en god kjemi (trenger absolutt ikke å vær seksuell) med noen. Så går jeg ikke fra dem hvis de fyrer opp en røyk.

Lenke til kommentar

Hehe, må bare legge til en hendelse:

Jeg var på forspill hos en kompiss. Jeg satte på siden av en gutt som jeg overhørte absolutt ikke likte jenter som røyket. Jeg tok opp en røyk, og så han bare rynket øyenbrynene. Han drev aktivt med skiløp, og syntes røyk var noe drit.

5 pils senere hang han etter meg omtrent i hælene. Kompissene hans var helt sjokkert, og hadde aldri sett han slik med en jente. Han var ikke full en gang, bare brisen. Jeg trodde i noen øyeblikk om han skulle spør om å gifte seg med meg... så gale var det..

Så min erfaring er at gutter ikke alltid bryr seg like mye som de skal ha det til. :p

Lenke til kommentar

Som sagt, selv om jeg synes det er turn off. Betyr det ikke at jeg ikke snakker med jentene =) Jeg er en sosial person, så vis jeg har en god kjemi (trenger absolutt ikke å vær seksuell) med noen. Så går jeg ikke fra dem hvis de fyrer opp en røyk.

Ja, og slik er det for de fleste voksne personer.. Som mary en dag kommer til å bli, og da vil forstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...