Inc Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 De som hadde forventet premie men ikke deltok, får de noe?? Premie! Whoo! Slapp av. Sikkert bare en faktura pålydende XXXXXX,- for bruk av tomsi sin tid til å arrangere ting her på nettsio Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Slapp av. Sikkert bare en faktura pålydende XXXXXX,- for bruk av tomsi sin tid til å arrangere ting her på nettsio Døh - selv en av katalogfakturaene til Gorpium vil være en premie! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Slapp av. Sikkert bare en faktura pålydende XXXXXX,- for bruk av tomsi sin tid til å arrangere ting her på nettsio Neida, det er verre enn som så - alle vinnerene må spandere en halvliter på meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Fra spøk til revolver - det har ikke kommet noen protester, så da kjører vi som skissert ovenfor. Over til premiebordet (mye snadder her). 1 stk. SanDisk 16 GB Extreme Pro CF-kort 1 stk. SanDisk Extreme III (30MB/sek) Class 6 8 GB SDHC-kort 1 stk. SanDisk Extreme (30 MB/sek) Class 10 8 GB SDHC-kort 1 stk. SanDisk Extreme Cruzer Contour 8 GB USB-pinne 1 stk. Magix Xtreme Photo & Graphic Designer programvarepakke 1 stk. Adobe Photoshop Elements 8 og Premiere Elements 8 samlepakke 6 stk. Akamboka Send meg en PM med ønsket premie, og eventuellt annet og tredjevalg. Så får jeg se om jeg får kabalen til å gå opp. Hvis ikke, så får dere beskjed om å velge noe annet, og hva som da er tilgjengelig. Etappevinnerene er som sagt: Gorgat bareanton Trondster tomsi42 Evenseth k.n.b Mrustad Breni Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Over til premiebordet (mye snadder her). Det var da storveis, premier og greier. Bra tiltak tomsi og gorgy. En fin sideeffekt at det også fikk lokket frem noen nye fotografer som kanskje får lyst til å bidra enda mer på forumet etter dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg glemte å nevne at det er Akam som har velvillig stilt opp med premier. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Takker for alle gratulasjoner. Det var noe krampetrekninger med fotografering de siste dagene som reddet meg. En første og andre plass ble tatt siste søndagen (som i en drøm og nå går vi hjem) Ang premiene så tror jeg at jeg tar CF kortet. Bareanton da er det bare å velge noe av det andre på listen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ang premiene så tror jeg at jeg tar CF kortet. Bareanton da er det bare å velge noe av det andre på listen. Ta premieønsker til Tomsi via PM - så får vi organisert det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Kan de av vinnerene som ikke har sendt meg adressen sin som PM, gjøre det ASAP. Slik at det er håp om å få sendt de ut før jeg drar til Tyskland om en drøy uke ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tomsi42: Når folk har valgt er det bare å sende oss listen over hvem som vil ha hva. Er det enklest om du også samler sammen folks postadresser og videresender det hele til oss? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Tomsi42: Når folk har valgt er det bare å sende oss listen over hvem som vil ha hva. Er det enklest om du også samler sammen folks postadresser og videresender det hele til oss? Det er planen. Nå er det noen Oslo-folk på listen og vi skal ha treff på lørdag. Så jeg kan muligens stikke innom og hente for de/oss? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Absolutt mulig, men det er mulig jeg dukker opp selv også, og i så fall kan jeg bare få listen av deg på forhånd, og ta det med selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Absolutt mulig, men det er mulig jeg dukker opp selv også, og i så fall kan jeg bare få listen av deg på forhånd, og ta det med selv. Det høres ut som en plan. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det viser seg at svigers kommer på besøk i helgen, så jeg får sannsynligvis ikke deltatt likevel, men hvis de som ennå ikke har mottatt premiene sine sender sine postadresser til meg eller tomsi, så skal jeg sende dem i posten på mandag. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Whohoo - premie kom i post og med svigerskurér allerede i dag. Takketakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå