Bykatt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer folkens! Morsomt hvordan man begynner å kjenne igjen hvem som har tatt visse bilder. Fot-og-graf f.eks Lenke til kommentar
Breni Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Grattis folkens! Veldig gode Bilder! er faktisk litt overasket over at jeg vant i et av temaene da jeg ikke er en veldig dreven og dyktig fotograf og bare er 16 år :)men foto er utrolig gøy og jeg lærer masse av slike konkurranser Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer folkens! Morsomt hvordan man begynner å kjenne igjen hvem som har tatt visse bilder. Fot-og-graf f.eks Med litt flere deltagere, så er det ikke sikkert det hadde vær like lett. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Gratulerer, Gorgat! Jeg synes ikke det var så ille med 7. plass på en nybegynner som meg. Fikk mitt første speilreflekskamera ca. 2 uker før konkurransen/utfordringen startet Endret 30. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer folkens! Morsomt hvordan man begynner å kjenne igjen hvem som har tatt visse bilder. Fot-og-graf f.eks +1 Grattis Gorgat, bareanteon og Trondster (og Tomsi på en hederlig 4. plass, og ... alle sammen) Og jeg kom på resultatlista! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Gorgat gjorde rimelig rent bord ja. Det er bare å gratulere. Hvis bareAndster klarer å klatre opp på pallen uten å krangle om hvem som skal stå hvor så gratulerer jeg disse med "runner up" også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Med litt flere deltagere, så er det ikke sikkert det hadde vær like lett. Frykter at et "Trondster spesial" med dårlig humor er skremmende lett gjenkjennelig - som dine rustbilder og campingvogner.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Frykter at et "Trondster spesial" med dårlig humor er skremmende lett gjenkjennelig - som dine rustbilder og campingvogner.. Det er klart, du er rimelig alene der. Men du tar da andre bilder? Jeg har ikke rustne campignvogner på alle mine ... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Med litt flere deltagere, så er det ikke sikkert det hadde vær like lett. Frykter at et "Trondster spesial" med dårlig humor er skremmende lett gjenkjennelig - som dine rustbilder og campingvogner.. Jeg prøvde jeg med et et par rare bildetitler bare for å forvirre, men det så ikke ut som de det hjalp. "Ikke 42" og "The Bodyguard" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Jeg prøvde jeg med et et par rare bildetitler bare for å forvirre, men det så ikke ut som de det hjalp. "Ikke 42" og "The Bodyguard" Hadde kanskje hjulpet å ikke ha navnet ditt i EXIF-en? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg så det i etterkant..... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hadde kanskje hjulpet å ikke ha navnet ditt i EXIF-en? Er vant til å sende inn full exif til konkurranser - regner med at konkurranseholderen fjerner Exif hvis det er viktig.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Er vant til å sende inn full exif til konkurranser - regner med at konkurranseholderen fjerner Exif hvis det er viktig.. Og jeg syntes det ikke var viktig ... Men det er muligens andre som syns det? Jeg kommer tilbake til premiering senere i dag/kveld/natt en gang. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Og jeg syntes det ikke var viktig ... Men det er muligens andre som syns det? Meh - tviler på at det var så mange som kikket på metadata og stemte ut fra hvem som hadde sendt inn.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Da har jeg fått tak i noen premier - det er litt forskjellig, og vanskelig å rangere, så jeg tenkte å bruke en litt anderledes vri. Jeg har tenkt å gjøre det enkelt: Alle som har vunnet en etappe-seier får en premie (NB. Kun en premie, selv om de har vunnet flere etapper). Jeg legger ut en liste over premiene litt senere i kveld. Førstemann på total-seier-listen (Gorgat) får velge premie først, deretter bareanton*, så Trondster, og så fortsetter vi nedover listen. De premiene som blir igjen kan brukes til neste gang vi finner på noe lignene. Vil det fungere for folket? *) bareanton har to 1. plassser og går da foran Trondster. Evenseth har 1 1. plass og en 2. plass, k.n.b har en 1. plass, men ingen 2. plass, så da lar jeg Evenseth velge først av de to. Endret 31. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg forventet ikke noe, så ja det fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Og jeg hadde i hvert fall ikke regnet med noe, så ja, fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå