Gå til innhold

Gorgat og tomsi42s sommerutfordring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde det ikke være premie til hele pallen?

Det burde det jo ...

Dette startet som en utfordring; men våre venner på Akam har vært vennlig og rotet litt i skuffene slik at vi kunne premiere ihvertfall vinneren. Nå jobbes det med flere premier, og får vi det til, så blir det premier på flere.

Men det er noe som vi vil komme tilbake til en gang i august vil jeg tro.

Det som er viktig nå, er å komme seg ut å ta bilder, gjerne mange. Om du liker å tenke ut bildene på forhånd før du går ut å tar de; eller om du tar bilder ettersom det faller deg inn, og velger ut noe passende i ettertid, er opp til deg.

Dere bør også vente med å sende inn til fristen; selv om du har et bilde som du er veldig fornøyd med nå; så kan det dukke opp et enda bedre ett i morgen ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk først tak i denne utfordringen først nå og vurderer å slenge meg på som førstegangs på en utfordring på forumet. Et lite spørsmål til en av reglene.

Bildet kan justeres på alle måter, men elementer kan ikke fjernes/legges til. Det er dog tillatt å fjerne støvflekker.

Hva vil dette si? Elementer kan ikke fjernes/legge til. Noen som kan utdype?

Lenke til kommentar

Hvordan går det med dere der ute. Har dere fått tatt passende bilder?

Det er fortsatt litt over tre uker igjen, så det er ingen grunn til panikk.

For egen del har jeg nå kandidater til 4 av kategoriene. Og håper å få tatt et par til i løpet av helgen.

Lenke til kommentar

Det går ikke så alt for bra, men om jeg ikke er så kresen har jeg muligens kandidater til 5 av kategoriene.

Men det er nå noen kategorier jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal vise med bilder...

Ellers har jeg jo fått tatt en del gode bilder (etter min mening) nå i ferien, men dessverre er det mye som ikke passer inn under disse kategoriene :ermm:

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...