tormoddf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Vi tar for oss enda flere rykter, spekulasjoner og forventninger. Les mer Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det ryktes endel om Sega, før E3. Kanskje vi får en evt. Shenmue-oppfølger, men de ryktene har kommt så mange ganger at er sikkert ikke noe hold i.. Selv regner jeg med at vi får se gameplay av Vanquish, tredjeperson-skytespill som ser villt ut på screenshots ihvertfal, fra Bayonetta-folka.. Håper på PS3-port av Valkyrie Chronicles 2, siden en høyt oppe i Sega sa at det kanskje kunne bli noe av.. Og Yakuza 4, kommer det til vesten? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Og Yakuza 4, kommer det til vesten? Ganske sikker på det. Kotaku. Når det kommer er det litt tidlig å si noe om, men regner med at Sega kommer med noe i løpet av E3. Ellers håper jeg på Shenmue jeg og. Oppdatert: http://kotaku.com/5558199/we-are-getting-yakuza-4-after-all Endret 8. juni 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Zelda Wii ble bare såvidt nevnt i fjor, men er det tid for å få vite mer. Endelig navn, detaljer, og levende bilder blir i alle fall godt mottatt. Skrivefeil Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har hørt mye bra om Shenmue, tipper det er vanskelig å få spillt nå for tiden. Var ikke eneren på Dreamcast eller no? Ellers, Angående E3, håper jeg jo på at de nevner en spillbar klasse til fra Diablo 3, men men... Samt info om nytt TES! (The elder scrolls) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har hørt en del rykter om Dreamcast 2. Håper det stemmer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 For de som vil ha bedre wii-grafikk i dag, så kan en emulator anbefales, Dolphin begynner å få ganske god kompabilitet. AtW Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ip! Håper også forresten på nytt Hitman spill og Heroes of might and magic 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg