MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei gutter:) Jeg bare lurte på hvilken av disse to dere helst ville prøvd dere på hvis dere var på byen. - Den slanke sexy mystiske brunetten(173cm) eller - Den slank søte uskyldige blondinen (177cm) Langt hår begge to. Begrunn svaret takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Brunetten, fordi jeg har en tendens til å like de best. Men søt over sexy for min del. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor to poster? Svarte så sent på "seksualitet" forumet Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei gutter:) Jeg bare lurte på hvilken av disse to dere helst ville prøvd dere på hvis dere var på byen. - Den slanke sexy mystiske brunetten(173cm) eller - Den slank søte uskyldige blondinen (177cm) Langt hår begge to. Begrunn svaret takk Kommer vel litt ann på. Det er to forskjellige personer. Som betyr to helt forskjellige personligheter. Men hvis jeg skulle velge ut ifra det lille du har skrevet. Så ville jeg ha valgt den Den slanke søte uskyldige blondinen. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Blondinen. For jeg har blond kjæreste selv, og ja, det jeg sa nettopp gir mening i mitt hode! Lenke til kommentar
Toad Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Brunetten, fordi jeg har en tendens til å like de best. Men søt over sexy for min del. This. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Liker og brunetter best, men jeg vil også si søt over sexy. Jenter som er sexy vet det som oftest selv, og har derfor også som oftest et alt for stort ego etter min smak! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Posting i flere kategorier regnes som spam og er normalt ikke ønsket på forumet. Denne stenges derfor, så kan diskusjonen fortsette i den andre. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg