Gå til innhold

Vuvuzela i VM. Rett eller galt?

Latias

VM  

268 stemmer

1. 1. Burde vuvuzelaene være forbudt under VM?

Anbefalte innlegg

Ikke ta det så tungt da. Personlig syntes jeg Vuvuzelaen er en fin ting, om dere ikke tåler litt støy kan dere bare la være å se på. no big deal.

"Asfalten på riksveien går i oppløsning! Ulykker skjer nesten daglig på denne veien, den må fikses!"

Svar: "Hvis du ikke liker veiene vi har her så ikke kjør bil."

"Jeg har stått i operasjonskø i over seks år. Jeg klarer ikke disse smertene mer!"

Svar: "Hvis du ikke liker helsetilbudet i Norge så flytt til et annet land."

Ser du hvor jeg går hen her? Ser du hvorfor din argumentasjon er håpløs? Ville du ha sagt til Messi at dersom han ikke liker vuvuzelaene da kan han heller begynne å spille golf?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nevnt dette i en annen tråd, men føler at det er ett så bra poeng at jeg tar det her. Vuvuzelaen ødelegger ALL stemning, det er det ingen tvil om. Det betyr at det i praksis ikke er noen grunn for publikum å være der. Da må fifa velge:Publikum eller Vuvuzelaen?

Lenke til kommentar

Hørte såvidt de snakket på radioen om at fotball-Norge ønsket vuvuzelaen velkommen på norske tribuner. Hva slags kronidiot har prestert å si det mon tro? Hører jeg en vuvuzela på Sør Arena, blir det min siste kamp der noensinne!

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Jepp, da gikk vi en tur på byen under kampen i kveld. Det var ekstremt lite kult å gå forbi utesteder der du bare hørte BUUZZZZZZZZZZZ... og tenkte hva f***? Før man så tven. :(

Det som derimot var positivt var at det var flere folk der de ikke sendte kampen og du slapp den evige bikubelyden :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...