Jimstar Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 hei! skal jeg bestille biletter til lisboa nå, eller vente til siste liten? Blir bilettene billigere igjen, siden jeg har venta så jævla lenge? skal reise 17/7... Er jo litt skummelt om de blir utsolgt og. setter pris på svar:) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Du kan ende opp med å ha flaks like før avgang, men det skal mye til midt i juli. Tipper det er mer sannsynlig at du ender opp med en svindyr billett om du venter. Jeg ville kjøpt nå. Endret 6. juni 2010 av Euklid Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 takk for godt svar, som vanlig euklid burde nesten bare sendt pm! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om man er fleksibel på dato, fleksibel på reisemål og reiser utenom høysesong så kan man gjøre gode kjøp om man venter til 2-3 uker før avreise. Stemmer ikke dette så er det bare å slå til straks prisen er OK, gjerne 6 mnd i forveien. Har selv begynt å tenke på neste sommer allerede. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Siden du skal reise midt i fellesferien er det ikke lurt å vente for lenge med å bestille. Det skal mye til at det blir noen billige restplasser på den datoen. Endret 14. juni 2010 av Mythos Lenke til kommentar
Hundvaag Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hva betalte du? kjøpte selv imorges fra stavanger og mått ut med 4100,- stiivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå