Noobster Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hey jeg formaterte pcen min på fredag. installerte windows 7 64bit ultimate samme dagen. (hadde det samme os og installert fra samme dvden) Alt funket helt fint, men med engang jeg spiller et spill feks codmw2 elelr bfbc2 er det små lag helle tiden. pluss at lyden lagger skrappe lyd avogtil. har aldri hat dette problemet før. alle driverene er installert helt nye fra Asus og nvidia. Har sittet å prøvd å funnet ut av dette helle helgen uten noe hel. Har også tilbake datert driverene mine men er det samme uansett. nå har jeg formatert den enda en gang. åpnet FM 2010 (football manager 2010) funker fint til jeg skal spille kamp kommer det opp en skjerm med noen spillere i 3d der er det samme problemet små lag helle tiden. Før jeg formaterte på fredag har jeg aldri hat noe som helt lag på noen av de nevnte spillene. Men kan jo ta med at derfor jeg formaterte pcen var at plutselig virket ingen av USB utgangene mine på pcen. Etter jeg formaterte funket de igjen men alt annet er jo helt på tryne når det gjelder gaming. specc: Asus Commando Intel 2,6 hhz quad core 8gb dominator ddr2 8500 nvidia 9800gtx+ Skjønner ingen ting desverre... Håper noen kan hjelpe meg fort for dette er utrolig irriterende. Takk Mvh Stian Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er du sikker på at du har installert ALT av drivere? Lenke til kommentar
Noobster Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Er du sikker på at du har installert ALT av drivere? JA 110 % sikkert har gjort dette 1000 ganger før. bleier å formatere pcen ca 2 ganger i året. så det er ikke sån at jeg aldri har gjort det før. men akkurat nå skjønner jeg ingenting. pluss at windows 7 laster jo ned drivere i tilleg så windows 7 er jo nesten idiot sikkert. men finnes det et program som kan lastes ned som tester hardware? MVH Stian Lenke til kommentar
Noobster Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Er du sikker på at du har installert ALT av drivere? JA 110 % sikkert har gjort dette 1000 ganger før. bleier å formatere pcen ca 2 ganger i året. så det er ikke sån at jeg aldri har gjort det før. men akkurat nå skjønner jeg ingenting. pluss at windows 7 laster jo ned drivere i tilleg så windows 7 er jo nesten idiot sikkert. men finnes det et program som kan lastes ned som tester hardware? MVH Stian SOLVED Tydeligvis noe gale med den ene PCI sloten på hovedkortet. Skiftet Skjermkortet over til den andre PCI-e Slotet så nå funker alt Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Supert! Lykke til videre. Kanskje vi møtes på slagmarken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå