Zeph Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, Paradise-kvinnfolk er det siste eg ville rota meg bort i, der har du ein shady gjeng. 4 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, Paradise-kvinnfolk er det siste eg ville rota meg bort i, der har du ein shady gjeng. Det hadde blitt en god del sminke i sengen etterpå for å si det slik, og en hadde sikkert ikke kjent henne igjen Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Portman? Selvtilliten er hvertfall i orden. Føler det er på tide med et par bilder 1 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Portman? Selvtilliten er hvertfall i orden. Føler det er på tide med et par bilder Haha:P Er hun så sykt fin da? Finnes jo like mange fine jenter på gaten som på tv omtrent. jeg kom på ei jeg mye heller ligner på. (flere har kommentert dette) Til og med en jente som sa hun fikk stikk i hjertet når hun så meg på flyplassen for hun trodde jeg var henne. chyler leight Bare med reggis! Endret 7. juni 2010 av Mary_5 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Natalie er...yndig, men ikkje utprega flott i mine auge. Ikkje vanskeleg å finne noko som er finare. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) *feil thread* Endret 7. juni 2010 av SML Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Denne tråden har mistet mening. Alle prater nå om enten post bilde, eller om at paradise folk er føkka i hue (noe vi allerede veit?) Jeg er selv svært skuffet over hva jeg daglig ser vanke rundt i Oslo.. Alle gutta er enten dopehead skatere eller prettyboys, og jentene er enten sparkel/brunkrem tryne eller kledd som billige horer.. Og de få seg syntes ser bra ut i det jeg ser de på avstand, finner jeg fort ut at jeg hadde havnet i fengsel for, om jeg hadde gjort noe mer en å snakke med... Men Pedobear approves Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta 3 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Oppmerksomhet? Anon krever bilder før saken kan avsluttes. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Oppmerksomhet? Anon krever bilder før saken kan avsluttes. Nei, jeg prøvde å holde en diskusjon. Jeg ville ikke legge ut bilde av meg selv (dere lurte på hvordan vi så ut) så jeg la ut et bilde av en lik meg.. hva "oppmerksomhet" med det? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Oppmerksomhet? Anon krever bilder før saken kan avsluttes. Nei, jeg prøvde å holde en diskusjon. Jeg ville ikke legge ut bilde av meg selv (dere lurte på hvordan vi så ut) så jeg la ut et bilde av en lik meg.. hva "oppmerksomhet" med det? Hva som er oppmerksomhet med at du prøver å beskrive deg gradvis og samtidig fiske etter komplimenter? Geez, I don't know. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er så bitter og kjip, MrLeftfield. Alltid morsomt når folk går over styr over så lite. Du trenger ikke lese tråden. Når jeg ser det der rundt om i Oslo uansett hvor jeg snur meg, så ja, da er jeg bitter og kjip ^ Hvor er det blitt av mannfolk og kvinnfolk? Er jo bare Paradise Hotel kloner som er igjen, som er mest opptatt av om brunkremen holder og hvem er deiligst og hvem de vil helst ligge med. Hun var deilig da 3 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Oppmerksomhet? Anon krever bilder før saken kan avsluttes. Nei, jeg prøvde å holde en diskusjon. Jeg ville ikke legge ut bilde av meg selv (dere lurte på hvordan vi så ut) så jeg la ut et bilde av en lik meg.. hva "oppmerksomhet" med det? Hva som er oppmerksomhet med at du prøver å beskrive deg gradvis og samtidig fiske etter komplimenter? Geez, I don't know. Hva er det med deg? Først higer du etter bilde, og når jeg fyrer opp et så er jeg oppmerksomhet syk? (bare fordi dama på bilde tydeligvis er pen, og det kan jo neppe jeg være?) Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Oppmerksomhet? Anon krever bilder før saken kan avsluttes. Vet du i det hele tatt hva Anon betyr/er? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan bør vi egentlig oppføre oss for å få mest sjangs da? Bør vi ta kontakt med gutter? Sitte i alene på et bord? Overse dem? ect. Jepp, å overse folk er den desidert beste metoden for å bli kjent med nye mennesker. 3 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg synes chyler leight er sykt pen. Men du er nok mer mot detta Ehh ok? Moderator steng tråden takk Fått mitt svar. Oppmerksomhet? Anon krever bilder før saken kan avsluttes. Vet du i det hele tatt hva Anon betyr/er? it's my personal army Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det ser ut som om denne kategorien trenger en barnepike igjen. Hvorfor folk tror de har frikort til å oppføre seg som småbarn fordi om kategorien handler om forberedelsene til å lage småbarn kan dere fundere på. Jeg kan desverre ikke stenge folk ute fra bare denne kategorien, og å stenge småtrollene ute fra hele forumet er kanskje litt for drastisk... La slikt tull være, så slipper jeg å ta den avgjørelsen. Tråden stenges, muligens permanent, muligens tar jeg en opprydning og åpner igjen. men først må jeg ringe barnevakten: Reaksjoner tas som alltid på PM. Men de som skriver for å fortelle meg at det er ytringsfrihet på internett og at folk som er med på leken får smake steken kan spare seg bryderiet. Geir 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg