Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den sexy brunette, eller den uskyldige blondine?

Anbefalte innlegg

Hehe :p

Men dere trenger ikke svare lenger, for jeg merker det begynner å bli litt usaklig diskusjon og kritikk

Konklusjonen ble da at dere velger forskjellig, ca. 50/50 :thumbup:

Dette er et forum. Man diskuterer på et forum og skriver egne meninger. Du spurte om meninger, og du fikk hvertfall min. Du fikk til og med en liste. Mer saklig blir det vel ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er tydeligvis ute etter å finne ut hvem guttene velger, deg eller venninnen din. Det finner du ikke ut av før vi ser hvem dere er.

Jepp, jeg tror vi to tar den på byen :thumbup:

Hvordan bør vi egentlig oppføre oss for å få mest sjangs da?

Bør vi ta kontakt med gutter? Sitte i alene på et bord? Overse dem? ect. :hmm:

Hehe :p

Men dere trenger ikke svare lenger, for jeg merker det begynner å bli litt usaklig diskusjon og kritikk

Konklusjonen ble da at dere velger forskjellig, ca. 50/50 :thumbup:

Dette er et forum. Man diskuterer på et forum og skriver egne meninger. Du spurte om meninger, og du fikk hvertfall min. Du fikk til og med en liste. Mer saklig blir det vel ikke :)

Du var saklig på den posten ja. Men ikke på" HAHAHAHA" posten ;)

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hadde nok valgt brunetten ganske lett. Har alltid synes det er noe spesielt med brunetter, og dermed også mer tiltrekkende. Ang. de detaljene du ga, så er det ikke noe tvil heller.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hadde nok valgt brunetten ganske lett. Har alltid synes det er noe spesielt med brunetter, og dermed også mer tiltrekkende. Ang. de detaljene du ga, så er det ikke noe tvil heller.

I like u :new_woot:

Hvordan bør vi oppføre oss da for å få dere interessert ? Holde tilbake? Ta kontakt?

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Det er ikke alle gutter som er ute etter ONS, Mary. Tro det eller ei, men det er faktisk sant, akkurat som at menn ler oftere enn kvinner.

Hvis du vil få kontakt med en gutt, så er det ikke verre enn at du går bort til han og hilser.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

I like u :new_woot:

Hvordan bør vi oppføre oss da for å få dere interessert ? Holde tilbake? Ta kontakt?

Smil og le av de dårlige vitsene mine, resten ordner jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan du bør gå frem blir vel noe lignende svar som det du starta med. Alle er forskjellige, så kommer an på hva du er ute etter (og hvilken type).

Ang. de bildene så ble det litt dårlig eksempel. Hadde tatt brunetta fremfor Simpson anytime. I mine øyne kan brunetter sminke/stashe seg mer enn blondiner før de ser ut som en sparkeltøs. Blondiner bør kjøre mest mulig naturlig imo.

Lenke til kommentar

En med reggis og en uten tits og rumpe, kan jeg gå videre?

Eneste meulighet for å få korrekte tilbakemeldinger er å legge ut bilde. Kan jo ta dem bort etterpå ;)

heh som om folk ikke kommer til å rightclick->save->profit.

Som om ikke du nettopp ødela all morroa? Trokke hu med reggisen hadde skjønte det og plante et par greie bilder.

Lenke til kommentar

En med reggis og en uten tits og rumpe, kan jeg gå videre?

Eneste meulighet for å få korrekte tilbakemeldinger er å legge ut bilde. Kan jo ta dem bort etterpå ;)

heh som om folk ikke kommer til å rightclick->save->profit.

Som om ikke du nettopp ødela all morroa? Trokke hu med reggisen hadde skjønte det og plante et par greie bilder.

Hu med reggisen? Pass deg du! :nei:

Hadde du gått videre dersom Megan fox hadde reggis? Nei, tror ikke det. :whistle:

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Du er så bitter og kjip, MrLeftfield. Alltid morsomt når folk går over styr over så lite. Du trenger ikke lese tråden.

ganguro-girl-phone.jpg

Når jeg ser det der rundt om i Oslo uansett hvor jeg snur meg, så ja, da er jeg bitter og kjip ^

Hvor er det blitt av mannfolk og kvinnfolk? Er jo bare Paradise Hotel kloner som er igjen, som er mest opptatt av om brunkremen holder og hvem er deiligst og hvem de vil helst ligge med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...