nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Brunetten... Blondiner bruker som regel brunkrem og er dumme Med mindre de er naturlig blond da, da er det jo håp. Fail. De fleste jenter bruker "brunkrem", eller foundation som det egentlig heter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Brunetten... Blondiner bruker som regel brunkrem og er dumme Med mindre de er naturlig blond da, da er det jo håp. Fail. De fleste jenter bruker "brunkrem", eller foundation som det egentlig heter. Regner med at du snakker om deg selv nå Min erfaring er at jenter som farger håret blondt, som regel er brunkremhorer og er dumme. Finnes flere som satser natural som er brunetter, selv om det selvfølgelig finnes brunkremhorer der også. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Brunetten... Blondiner bruker som regel brunkrem og er dumme Med mindre de er naturlig blond da, da er det jo håp. Fail. De fleste jenter bruker "brunkrem", eller foundation som det egentlig heter. Regner med at du snakker om deg selv nå Min erfaring er at jenter som farger håret blondt, som regel er brunkremhorer og er dumme. Finnes flere som satser natural som er brunetter, selv om det selvfølgelig finnes brunkremhorer der også. Jeg trenger ikke i hvert fall så mye sminke for å se bra ut. Ja, jeg syntes det er direkte forkastelig og kvalmt når man kan se foundation-skillen på jenten. Nugattitryner finner man overalt, uansett. Brunt hår ftw. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fail. De fleste jenter bruker "brunkrem", eller foundation som det egentlig heter. Eller sparkel. Utsjånadsmessig synest eg mørk hår er finare sidan det rammer inn ansiktet. Når håret er lysare enn huden har du ikkje noko som avgrensar fargesamansetningen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blondina, elsker uskyldige søte jenter. Ikke at de er så jævlig uskyldige etter at jeg er ferdig med de tho. Helt satt ut jeg Har lest flere ganger at: - Brunetter kommer fremfor blondiner (hos de fleste) - Vil ha former (ikke bryant) - Ikke for høy osv... Hva skjer ? Gode egenskaper dette og, men har alltid hatt en tendens til å like de søte jentene. Som ikke gjør så jævlig mye ut av seg. Sånn er det bare. En gris er jeg, som alle menn, men det betyr fortsatt ikke at vi har lik smak alle sammen. Et eksempel: en kompis av meg liker lave brunetter med gigantiske tits og drit svær rompe. Joda, flyt det. Men når de ser ut som rævhølet mitt i trynet så er det ikke så jævlig attraktivt. Men han syntes nå det Vi er alle forskjellig! Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fail. De fleste jenter bruker "brunkrem", eller foundation som det egentlig heter. Eller sparkel. Utsjånadsmessig synest eg mørk hår er finare sidan det rammer inn ansiktet. Når håret er lysare enn huden har du ikkje noko som avgrensar fargesamansetningen. Det har jeg alltid pleid og ment (sistnevnt), så jeg slenger meg med på den. Brunt hår er finest, no doubt. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Gode egenskaper dette og, men har alltid hatt en tendens til å like de søte jentene. Som ikke gjør så jævlig mye ut av seg. Sånn er det bare. En gris er jeg, som alle menn, men det betyr fortsatt ikke at vi har lik smak alle sammen. Et eksempel: en kompis av meg liker lave brunetter med gigantiske tits og drit svær rompe. Joda, flyt det. Men når de ser ut som rævhølet mitt i trynet så er det ikke så jævlig attraktivt. Men han syntes nå det Vi er alle forskjellig! Var det rettet til meg eller? Men jeg skrev tidligere søt og attraktiv med øyne og lepper. Så er søt jeg også Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Sexy brunette: Søt, uskyldig blondine: (P.S jessica simpson har fått stylist sminke) Endret 7. juni 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) -------- Gode egenskaper dette og, men har alltid hatt en tendens til å like de søte jentene. Som ikke gjør så jævlig mye ut av seg. Sånn er det bare. En gris er jeg, som alle menn, men det betyr fortsatt ikke at vi har lik smak alle sammen. Et eksempel: en kompis av meg liker lave brunetter med gigantiske tits og drit svær rompe. Joda, flyt det. Men når de ser ut som rævhølet mitt i trynet så er det ikke så jævlig attraktivt. Men han syntes nå det Vi er alle forskjellig! ---------- Var det rettet til meg eller? Men jeg skrev tidligere søt og attraktiv med øyne og lepper. Så er søt jeg også Aight, gi meg adresse, navn, nummer, email, alder, interesser osv. Så skal jeg stalke deg i noen uker, etter dette sender jeg deg en skriftelig vurdering. Hvis det er viktig for deg Endret 7. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er virkelig ute å fisker du, Mary_5. Btw, hun brunetten der minnet meg om en typsik "søt, men løs" jente. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) -------- Gode egenskaper dette og, men har alltid hatt en tendens til å like de søte jentene. Som ikke gjør så jævlig mye ut av seg. Sånn er det bare. En gris er jeg, som alle menn, men det betyr fortsatt ikke at vi har lik smak alle sammen. Et eksempel: en kompis av meg liker lave brunetter med gigantiske tits og drit svær rompe. Joda, flyt det. Men når de ser ut som rævhølet mitt i trynet så er det ikke så jævlig attraktivt. Men han syntes nå det Vi er alle forskjellig! ---------- Var det rettet til meg eller? Men jeg skrev tidligere søt og attraktiv med øyne og lepper. Så er søt jeg også Aight, gi meg adresse, navn, nummer, email, alder, interesser osv. Så skal jeg stalke deg i noen uker, etter dette sender jeg deg en skriftelig vurdering. Hvis det er viktig for deg Hehe neida. Går fint det Bare spennende å høre hva andre syns Hva mener du med det McBitch? Kanskje hun ser litt løs ut, men hallo? Er dere ikke ute etter en ONS da? BTW: Bedre det enn en jente uten IQ Endret 7. juni 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kanskje hun ser litt løs ut, men hallo? Er dere ikke ute etter en ONS da? ahhahahahahahah AHAHAHAHHAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Kanskje hun ser litt løs ut, men hallo? Er dere ikke ute etter en ONS da? ahhahahahahahah AHAHAHAHHAHAHAHAHAH Ok, hva var det nå ? Hørt om å være saklig? Vi snakker om å prøve seg på en jente på byen. Dere trenger ikke si dere ikke hadde blitt med denne jenta hjem. Ikke prøv å fremstå som dere er mer kresen, enn hva dere egentlig er. Endret 7. juni 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kanskje hun ser litt løs ut, men hallo? Er dere ikke ute etter en ONS da? ahhahahahahahah AHAHAHAHHAHAHAHAHAH Ok, hva var det nå ? Hørt om å være saklig? Vi snakker om å prøve seg på en jente på byen. Dere trenger ikke si dere ikke hadde blitt med denne jenta hjem. Ikke prøv å fremstå som dere er mer kresen, enn hva dere egentlig er. Lyst på ærlighet? Jeg tar det meste som går på 2 og 4 bein i fylla. Happy? 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kanskje hun ser litt løs ut, men hallo? Er dere ikke ute etter en ONS da? ahhahahahahahah AHAHAHAHHAHAHAHAHAH Ok, hva var det nå ? Hørt om å være saklig? Vi snakker om å prøve seg på en jente på byen. Dere trenger ikke si dere ikke hadde blitt med denne jenta hjem. Ikke prøv å fremstå som dere er mer kresen, enn hva dere egentlig er. hahahahahahahahha HAeHAeHaeHEAHEAEHH Ærlig talt. Jeg har vært singel i mange år før jeg fikk meg kjæreste, og vet du hva? Jeg kunne aldri ha brydd meg om: - Jenter som bruker 2 timer på sminke og ikke har 1cm2 ren hud (uten sminke) - Jenter med "Attitude" - Luremus - Jenter som mener de er "deilige". - Jenter som bruker brunkrem. - Shopping & Sjampanje "attitude" - ONS (personlig kunne jeg aldri tenkt meg en) - Jenter på 25 som er 14 i huet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 - Den slanke sexy mystiske brunetten(173cm) eller - Den slank søte uskyldige blondinen (177cm) Jeg ville tatt begge to jeg. Langt hår begge to. Begrunn svaret takk Hvorfor velge når man kan få begge deler og de begge slipper å dra hjem ensom? Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hehe Men dere trenger ikke svare lenger, for jeg merker det begynner å bli litt usaklig diskusjon og kritikk Konklusjonen ble da at dere velger forskjellig, ca. 50/50 Endret 7. juni 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er tydeligvis ute etter å finne ut hvem guttene velger, deg eller venninnen din. Det finner du ikke ut av før vi ser hvem dere er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg