Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den sexy brunette, eller den uskyldige blondine?

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å lure... Disse jentene er nok basert på "the real deal"..

Men som sagt tidligere så blir dette med å se jenter på by'n en ONS, så derfor tror jeg det er jenta som virker mest "ledig" som de fleste ville tatt turen til først..

quote haswonit: "Det er ikke alltid like kult å sjekke opp opptatte damer. "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske svak for brunetter, men uskyldige og søte (snille, gode og ordentlige) jenter havner øverst uansett hva. Derfor er blondina den jeg åpenbart ville valgt i dette tilfellet.

Hva får deg til å tro at brunetta ikke er snill, god og ordentlig egentlig?!

Lenke til kommentar

Tits and dat ass kommer nok først i denne situasjonen du beskriver i denne tråden..

Vi er tross alt gutter :p

Men skal man se i det lange løp hadde jeg nok helle tatt ei uten former, om hennes personlighet var i min smak..

Brunetten har personlighet og former ;) hehe.. bare tuller jeg :)

Lenke til kommentar

Tits and dat ass kommer nok først i denne situasjonen du beskriver i denne tråden..

Men skal man se i det lange løp hadde jeg nok helle tatt ei uten former, om hennes personlighet var i min smak..

Obvius at du er brunetta ;)

Lenke til kommentar

Obvius at du er brunetta ;)

Jeppsi pepsi :) Og hun andre er en venninne. Når vi går ut er det ca. 50/50 på sjangs fra gutter. Ville bare høre hva dere hadde valgt :p

Håper bare dere ikke ser på "den sexy,mystiske brunetten" som ei som kanskje har hatt seg mange, og at den "søte uskyldige blondinen" er jomfru. I dette tilfellet har hun hatt mange flere sexpartnere enn meg :p

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Ehh... ja... hmm..

Nå er det litt vanskelig å bedømme statistikk fra 20-30 poster på et forum om hvem som hadde dratt mest gutter... Selvfølgelig er det smak og behag, men det å finne ut hvem som er mest likt på denne måten blir litt dumt :p

Det var jo bare for tull da....og litt for å finne ut hva dere ser etter på byen...

Lenke til kommentar

Blondina, elsker uskyldige søte jenter. Ikke at de er så jævlig uskyldige etter at jeg er ferdig med de tho.

Helt satt ut jeg :p

Har lest flere ganger at:

- Brunetter kommer fremfor blondiner (hos de fleste)

- Vil ha former (ikke bryant)

- Ikke for høy

osv... Hva skjer :p ?

Lenke til kommentar

Blondina, elsker uskyldige søte jenter. Ikke at de er så jævlig uskyldige etter at jeg er ferdig med de tho.

Helt satt ut jeg :p

Har lest flere ganger at:

- Brunetter kommer fremfor blondiner (hos de fleste)

- Vil ha former (ikke bryant)

- Ikke for høy

osv... Hva skjer :p ?

Det som skjer er at vi viser at vi er mennesker. Ergo at vi er alle forskjellige, og har andre meninger.

Lenke til kommentar

Byen er ikke det beste stedet å bli "vurdert" på. Det er kaotisk og mange tilfeldigheter som spiller inn. Om du virkelig vil vite hvem som er deiligst av deg og venninnna di slenger du opp bilde.

Ja det kan være en løsning :p

Men da må bildene bli tatt likt, i samme omgivelse.. litt sånn mugshot.. så kunne du laget en ny tråd med en poll i.. Så får vi se ;)

Lenke til kommentar

Byen er ikke det beste stedet å bli "vurdert" på. Det er kaotisk og mange tilfeldigheter som spiller inn. Om du virkelig vil vite hvem som er deiligst av deg og venninnna di slenger du opp bilde.

Ja det kan være en løsning :p

Men da må bildene bli tatt likt, i samme omgivelse.. litt sånn mugshot.. så kunne du laget en ny tråd med en poll i.. Så får vi se ;)

Hehe, tror vi heller vil være uvitende enn å få slengt i tryne at den ene er finere enn den andre :p

Lenke til kommentar

Eksperiment:

Begge går ut på byen sammen. Den ene går litt utfordrende kledd, den andre modent og sofistikert.

se hvem som får oppmerksomhet

bytt rollene neste helg.

se hvem som får oppmerksomhet

neste helg igjen går dere likt kledd

se hvem som får oppmerksomhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...