Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den sexy brunette, eller den uskyldige blondine?

Anbefalte innlegg

Hei gutter:)

Jeg bare lurte på hvilken av disse to dere helst ville prøvd dere på hvis dere var på byen.

- Den slanke sexy mystiske brunetten(173cm)

eller

- Den slank søte uskyldige blondinen (177cm)

Langt hår begge to.

Begrunn svaret takk :):blush:

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok de fleste ser på litt mer en bare hårfarge før man velger her ;)

Spesielt med litt innabords..

For meg har kroppsspråk mye å si.

Ok, men en sexy brunette og en søt uskyldig blondine forklarer vell hvordan de er :p ?

Lenke til kommentar

Blondinen! Helt utvilsomt! Ganske enkelt fordi blond hårfarge, høyde og uskyld er egenskaper jeg verdsetter.

Helt klart brunetta! Har et eller annet for lave jenter som er brunetter :love: Hehe! Men har absolutt ikke noe imot blondiner heller ;)

En jente på 173 cm er ikke akkurat lav, er hun vel? Godt over gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Ok, men en sexy brunette og en søt uskyldig blondine forklarer vell hvordan de er :p ?

Håper jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar

Håper jeg virkelig ikke.

Hva mener du med det? Det forklarer ikke i detalj nei, men en klarer å lage et bilde hvordan hun noen lunde ser ut og oppfører seg.

*mystisk og sexy

*søt og uskyldig

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, jeg klarer uten problemer å skape et bilde av en "mystisk og sexy brunette" og en "søt og uskyldig blondine" oppi hodet, dog et "idylliserende" et. Men det er ikke tilstrekkelig skal jeg vurdere hvorvidt jeg skal prøve meg på henne eller ei når jeg er på byen. Kroppsspråk, stil, væremåte (mystisk og under tvil søt kan være beskrivende her), utseende generelt og noe personlighet vil være avgjørende.

På byen, når det i all hovedsak kun er snakk om ONS, spiller selvfølgelig utseende en mye større rolle enn ellers. Men er man ikke veldig needy, spiller andre faktorer også mye inn. Ikke fordi man nødvendigvis skal forholde seg så mye til denne personen i fremtiden, men fordi en viss kjemi også gir bedre sex, (samt; det føles i ettertid bedre å få meg seg noe annet enn et høl hjem).

Men uten å være så alt for seriøs.. basert på bildet jeg får i hodet.. den slanke og mystiske og sexy brunetten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

OT: En gutt med sjokolade/karamel-aktig brunt hår, solbrun... ah. :love: Gutter med brunt hår generelt, er helt klart nr. 1 på listen. Brunt hår ftwftwftw x 100.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Det ligger helt likt nå :) Når jeg teller med den andre tråden også!

Jeg kan fortelle litt til:

Blondinen: lyser uskyldig(og er det). Hadde hun sagt hun var jomfru hadde dere trodd på det. Hun har også colgate hvite tenner. Men lite/ingen former.

Brunetten: Gode former (rumpe og pupper). Ser ikke like uskyldig ut. Søt og tiltrekkende med øyne og lepper. Men har regulering.

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...