propellen Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg har handlet en Laptop med Ati Mobility Readeon 32 mb kort, men det er ikke tvut på den... Er det mulig å kjøpe et pcmcia kort slik at jeg kan koble den til tven for å se dvd filmene mine? Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Nøyaktig hvilken modell bærbar pc er det du har kjøpt, evt. hvilke nummer og koder står på undersiden av den? Mulig det er TV-utgang på den likevel. Det høres rart ut at det ikke er det. TV-utgangen er enten en compisite phono hunn-plugg (ofte gul farge) eller en S-video hunn-plugg. På noen modeller er utganger dekket av en liten plastluke. Det er mulig å kjøpe både pcmcia video-ut kort og ekstern boks som du kobler i mellom tven og vanlig ekstern skjermutgang. Den siste kommer i versjoner som i tillegg til composite og S-video, har god gammeldags antenne plugg, slik at du kan få til å bruke den sammen med eldre TVer. Runar V Værnes Compaq Evo N610c Lenke til kommentar
propellen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Det er en Gateway 400SD4. pentium 4 mobile 2ghz, 256ddr ram, 30 gb harddisk, usb, firewire, isdn, ethernet kort, dvd/crw.. men noe tvut ser jeg ikke... hvor får jeg kjøpt et slik pcmcia kort? Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har hatt litt lite tid til overs, og har foreløpig bare funnet DVD-ut pcmcia kort, og jeg tror ikke det vanlige skjermbildet vises ut gjennom dette TV-ut kortet. PCMCIA kortet fant jeg hos komplett. Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå