Footy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Bremsene på Golfen min begynner å slite på seg, så ser nødvendigheten med å sette på nye bremseskiver. Bør man skifte klosser samtidlig som skiver? Lurer derfor på om det finnes en vennlig sjel der ute med tilgang på de riktige sidene som kan sjekke både innkjøps og listepris på både bremseskiver og klosser til alle fire hjul og samt fortelle meg delenr. Tusen takk! Kjører en 98- golf 4 1.4 bensin... Noe mer info man trenger? i så fall, bare spør Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Gå på mekonomen sine sider. Der kan du skrive inn reg.nr ditt og få lista med deler der har til bilen din, samt pris. Skal du ha originale deler fra VW må du legge på ca 10-15% pris. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 joda, poenget er at jeg har fått tilbud om orginale deler til inkjøpspris gjennom en kamerat. Han ba meg komme med delenummer... derfor spørr jeg... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 http://forhandler.volkswagen.no/wip4/service/?t=1 skriv inn ditt reg.nr så får du nok org. del liste.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Annbefaler sterkt at du bytter klossene og samtidig, og sjekker calipterne for lekasjer osv. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Da har jeg både pratet med Volkswagen og Møller, ingen er villig til å gi meg delenummer da de har dette som en policy for at folk ikke skal handle deler et annet sted. Jeg spør igjen om det er en vennlig sjel som har mulighet å sjekke delenummer på: - Bremseskiver foran - Bremseskiver bak - Bremseklosser foran - Bremseklosser bak - Bremseskjold foran - Bremseskjold bak Samt listepris og innkjøpspris tusen takk! Mvh Footy Endret 13. juni 2010 av Footy Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Orker ikke å gå inn i ETKA.. men du kan gå inn på vagcat.com og registrere deg der, de har ok deletegninger på de fleste populære biler.. med org delenr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå