sopranos66 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei Jeg er ute etter å skaffe meg en ny stasjonær pc, som skal brukes til gaming i bunn og grunn. Prislapp rundt 9-11000kr Kunne du vært så hjelpsom og anbefalt meg noen? Takker og bukker Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/15563 kanskje dette er noe for deg? viss du bare er ute etter selve pcen kan du få den til 10000-, : ) Lenke til kommentar
usynligomnatten Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Thomisa begynner å bli en smule hissig med den reklamen der ... Uansett, trenger du skjerm eller har du det fra før? Da kan du se på dette Du kan sikkert bytte ut CPU/GPU til å bedre passe ditt bruk, men regner med at du gamer, og da spiller vel GPU litt større rolle, derfor i5 og 5870, men du kan sikkert ta i7 og 5850 f. eks. Alternativt AM3, selvfølgelig. Håper dette var til hjelp Endret 6. juni 2010 av usynligomnatten Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Reklame folk lever av vettu, hehe ;o Lenke til kommentar
sopranos66 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Brining up my page Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tror det hjelper om du sier f.eks. om du helst vil ha Intel eller AMD for prosessor, og nVidia eller ATi for grafikk kort. Mange snille sjeler her på forumet som gjerne gir gode råd, har selv fått noen i min tråd på lignende emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå