Amatør på heltid Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei. Ser at Samsung wave er kommet i salg for noen dager siden. Vil noen dele sine erfaringer med telefonen hadde det vert hyggelig. Tenker spesielt på kobling mot mail, følsomhet på gps og erfaringer generelt. Vet at det er lite apps tilgjengelig nå, men det kommer seg kanskje. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Ser at Samsung wave er kommet i salg for noen dager siden. Vil noen dele sine erfaringer med telefonen hadde det vert hyggelig. Tenker spesielt på kobling mot mail, følsomhet på gps og erfaringer generelt. Vet at det er lite apps tilgjengelig nå, men det kommer seg kanskje. Det ser da unektelig veldig bra ut http://www.amobil.no/artikler/samsung_s8500_wave/76650/1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har nå bestilt en så kommer med en liten erfaring etter hvert hvis interesse? Ser de selger godt unna hos Chess men det skrives merkelig lite om denne her inne dessverre. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så på testen nå, spennende telefon, men gudsjammerlig "Rema 1000-aktig" UI. Overdose blått og firkantet. Ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så på testen nå, spennende telefon, men gudsjammerlig "Rema 1000-aktig" UI. Overdose blått og firkantet. Ellers så det bra ut. Du må se den live den er drit lekker stort sett børstet stål hele veien. Skjønner ikke hva du mener med Rema 1000 aktig? Ihvertfall gir den et helt annet inntrykk live den er virkelig gjennomført og berre lekker og har et av de råeste på design jeg har sett et smykke Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så på testen nå, spennende telefon, men gudsjammerlig "Rema 1000-aktig" UI. Overdose blått og firkantet. Ellers så det bra ut. Du må se den live den er drit lekker stort sett børstet stål hele veien. Skjønner ikke hva du mener med Rema 1000 aktig? Ihvertfall gir den et helt annet inntrykk live den er virkelig gjennomført og berre lekker og har et av de råeste på design jeg har sett et smykke UI = User Interface. Dette han snakker om, ikke telefonens fysiske utforming. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja ja smaken er som baken men jeg liker dette sitatet fra Amobil. Samsung gjør alt riktig med helt nytt operativsystem på verdens beste skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå