Aini Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg greier ikke å finne ut hvilke kabler jeg trenger for å koble min macpro(ikke den nyeste) til tven min. Om jeg søker så finner jeg så utrolig mye forskjellig. Ser det har mye med navn på grafikk kort å gjøre tydeligvis. Min mac har hvertfall type GeForce 8600M GT. Noen som kan gi noen tips? Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg greier ikke å finne ut hvilke kabler jeg trenger for å koble min macpro(ikke den nyeste) til tven min. Om jeg søker så finner jeg så utrolig mye forskjellig. Ser det har mye med navn på grafikk kort å gjøre tydeligvis. Min mac har hvertfall type GeForce 8600M GT. Noen som kan gi noen tips? Er HD TV? altså med hdmi inngang? Kan du sjekke om det er en minidisplay utgang på mac-en din? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har du en Mac Pro eller Macbook Pro? Førstnevnte har så vidt jeg vet ikke blitt levert med 8600M GT, som er et laptopgrafikkort om jeg ikke tar feil. Hvis det er en Macbook Pro, er det en unibody eller en av den første typen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Displayportkabel regner jeg med du trenger, ikke så mange tv'er som har det ennå (om det finnes i det hele tatt). Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvis det er en litt eldre Mac Pro er det mer sannsynlig at det er DVI til HDMI han trenger, dersom det er en pre-unibody Macbook Pro er det også sannsynlig at det er DVI. Lenke til kommentar
Aini Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Det er en macbook pro ja: ) hvordan finner jeg navnet på akkurat min macbook? er en av forrige generasjons sølvgrå. Det står HDMI in bak på tven min: ) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Med forrige generasjon mener du den til venstre? If so er en DVI til HDMI-kabel det du trenger. Du får ikke lyd ut i samme kabel though. Lenke til kommentar
Aini Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Den til venstre ja;) Okei, tusen takk! Må jeg kjøpe dette fra apple sidene? Lenke til kommentar
Aini Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Okei, takk: D har så sykt lite peiling jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå