Intellio Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg vet ikke om denne tråden er plassert riktig, men prøver det her. Jeg har et litt merkelig problem med pc'n. Når jeg skrur av den ved å klikke på avslutt knappen i start menyen så skrur den av seg på vanlig måte. Men når den har slått seg av, slår den seg på igjen etter 2-3 sekunder. Dette skjedde etter at jeg har hatt strømforsyningen slått av med den svarte knappen bak i ca 2 dager. Alt annet fungerer og er normalt, men når jeg slår av pc'n slår den seg på igjen. Hardware: Asus rampage 2 extreme 2x asus HD 5870 cfx i7 920 PSU: hx 1000w OS: Win 7 64 bit (OEM) Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Den er så rå at den føler ikke noen grunn til å være av og ikke brukes, sett den i dvalemodus : ) Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hehe, men det er noe møkk må holde inne av/på knappen for at den ikke skal starte opp igjen :/. Edit: kan ikke sette den i dvalemodus, den skrur seg på da også. Endret 6. juni 2010 av Intellio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå