Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Needy jente (meg) + uinteressert gutt

Anbefalte innlegg

Jeg er da en jente på 23 år. Jeg har vel omtrent mistet han jeg er glad i. Jeg har vært aaltfor needy og aaltfor tilgjengelig, i hvert fall i forhold til hvor lite interessert han er i meg. Nå prøver jeg å ikke sende ham SMS-er, prøver å være "opptatt". Men greien er at jeg ikke har følelsene på min side, jeg er nemlig mye mer forelsket i ham enn han er i meg. Så jeg taper vel uansett hva jeg gjør. :p

Er det noen små grep jeg kan ta for at det blir mer likevekt? Sånne små tips. Ikke nødvendigvis få ham tilbake, men kanskje noen små råd som gjør at han får mer "respekt" for meg, og jeg får mer av selvrespekten min tilbake?

Han synes jeg er veldig søt og deilig, har store pupper, smal midje og god rumpe, han blir og glad av å se smilet mitt, siden det er så fint (synes han). Er ikke den fysiske biten det går på, er mer at jeg er despo. :p:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slett nummeret hans, så du ikke faller for fristelsen og sender ham melding!

Prøv å finne på ting med venninner og sånt, og ikke tenke så mye på ham :)

Også får du bare regne med at han ikke er interessert nok, og da fortjener du noen andre, som faktisk bryr seg om deg. OM han etter hvert tar kontakt, kan det jo være en positiv overraskelse, men så lenge han vet at du er interessert, er det ikke noen vits i å gjøre seg for tilgjengelig, eller kontakte han noe mer.

Sånn for din egen del, kan du jo prøve en ny aktivitet eller noe? Bli kjent med nye mennesker og utvide horisonten litt? Da får du så mye gøy å tenke på at du kanskje glemmer ham litt ...

Men vet ikke helt, jeg, altså. Er ikke noen mester i sånt. Men du mister bare mer selvrespekt av å kontakte han flere ganger når han ikke er interessert nok!

Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...