glenmb94 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei alle sammen... sitter her i frustrasjon etter en aldri så liten fest ute på bygda. Km nettopp hjem fra festen (Var faktisk den som var edru) og skulle sette meg på pc'en som ikke har vært avslådd siden installasjon av W7 i januar. Starta opp, la inn en video jeg tok. men da jeg skulle finne denne videoen , så jeg plutselig en harddisk med navn Local Disk(W:), jeg tenkte "Hva faen?????!??!?!?!?" Har jeg da hatt denne pc'en i et og et halvt år ogsp plustelig finnes det en harddisk 79,5 gb plass? begynte å lure... så da gikk jeg inn i harddisken , å fant disse mappene "Home Usb Var" alle disse adskilt i forskjellige mapper. det siste programmet jeg installerte var TortoiseSVN, et program for å laste ned Scripts til Garrys Mod 10. Noen som vet? P.S: Det står også at det er 14,8 GB ledig plass, men disken i seg selv er helt tom. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det samme har skjedd med meg før. Du er på pc'en i flere uker, men så plutselig dukker det opp en harddisk som har veldig lite plass igjen, samtidig som det ikke er noe på harddisken. Aner ikke hva det kommer av, fordi jeg har kun en harddisk, og den er ikke delt inn i partisjoner. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ut fra bildet trådstarter ha lagt ved kan det se ut som om C og W egentlig er samme harddisk (samme størreøse, samme ledig plass). Men et bilde fra Diskbehandlig kan gi oss ledetråder. Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Ut fra bildet trådstarter ha lagt ved kan det se ut som om C og W egentlig er samme harddisk (samme størreøse, samme ledig plass). Men et bilde fra Diskbehandlig kan gi oss ledetråder. Hvor finner jeg diskbehandling? ^o) har engelsk windows Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Disk Management. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Har nå funnet det, her er PrtScn: Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 NÅ HAR DET SKJEDD NOE!!!!!!!!!!!! HVA FAEN! Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ta ut alle minnepinner og eksterne harddisker, se hva som skjer da. Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Ta ut alle minnepinner og eksterne harddisker, se hva som skjer da. gjort, funka ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå