Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Eksosanlegg suzuki street magic

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Suzuki street magic, å dette er den beste mopeden jeg har kjørt, Kjøpten den for ikke så alt for lenge siden å fikk beskjed om at den ikke var trimmet, men får 60-70 på den på slettene, så helt orginal kan den ikke være. Men jeg fikk i dag et problem da jeg kjørte, jeg kjørte i 60, så plutselig var det som om den ikke ville mer, å den sank farten ned til 20-30 og "hostet" seg bortover veien, prøvde flere ganger men det samme skjedde. Kan dette være potten som er tett? hadde noe lignende problem før, da fjernet jeg den bakerste potten å da gikk den som en kule. Så er det noen som har peiling hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, første som slår meg er vann i forgasseren.

Noen ide om hvordan jeg kan sjekke om det er det som er problemet? Er ikke akuratt en moped type, så er ikke så veldig flink å skru å mekke på mopeder.

Lenke til kommentar

Kjenner du noen på T.I.P(aka mekken)?

da kan du jo bare spørre om de gidder og ta en titt.

vis du skal sjekke om det er vann i forgasser selv, så tror jeg den ligger under setet(sjekk bilder på nett eller noe sånt).

Når du skal sjekke om det er vann, skal du ta av bunn-karet, nederste del av forgasseren(som regel svart). Der ligger det en flottør som du må være litt forsiktig med.

ikke tøm ut innholdet i bunn-karet, sjekk om du ser ett skille i bunnen av den(vann og bensin).

Vis det er et skille kan du f.eks hive i noe kondensfjerner i bensintanken.

Husk og tømme bunn-karet for veske vis det er vann i det.

Lenke til kommentar

Kjenner du noen på T.I.P(aka mekken)?

da kan du jo bare spørre om de gidder og ta en titt.

vis du skal sjekke om det er vann i forgasser selv, så tror jeg den ligger under setet(sjekk bilder på nett eller noe sånt).

Når du skal sjekke om det er vann, skal du ta av bunn-karet, nederste del av forgasseren(som regel svart). Der ligger det en flottør som du må være litt forsiktig med.

ikke tøm ut innholdet i bunn-karet, sjekk om du ser ett skille i bunnen av den(vann og bensin).

Vis det er et skille kan du f.eks hive i noe kondensfjerner i bensintanken.

Husk og tømme bunn-karet for veske vis det er vann i det.

Fikk en til å se på mopeden, prøvde alle mulige ting, men det viste seg at mopeden ikke lader, å når denne mopeden ikke har strøm på batteriet fungerer den ikke som den skal. dette har eg aldri opplevd på en moped før, men uansett takk for hjelpen ^^,

Nå går mopeden, så får prøve finne ut hvorfor den ikke lader nå xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...