Cbeng Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei , hver gang jeg skrur på musikk på desireen så står det at programmet må bli tvunget til avslutning ! Skjer dette med dere også ,og hvis det gjør det , kan man fikse det ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er MP3-filene dine friske? Skjer dette med alle sangene? Har du albumbilder eller annet snusk som kan kræsje applikasjonen? Prøv å fjern alle sangene dine, legg inn en ny sang der du unngår albumbilde eller rare formater. Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Er MP3-filene dine friske? Skjer dette med alle sangene? Har du albumbilder eller annet snusk som kan kræsje applikasjonen? Prøv å fjern alle sangene dine, legg inn en ny sang der du unngår albumbilde eller rare formater. Ja jeg har album bilde Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Gjør som jeg skrev og gi meg tilbakemelding. 1 Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 jeg gjorde ikke det, men den funket etter jeg overførte til et annet minnekort, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå