Rudde Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Heisann, jeg har nå fått en leamus i venstre øyenbryn som ikke forsvinner den har vært der to ukes tid nå og den begynner og gå meg på nervene. Den starter helt plutselig og kan være borte 30 min til 2 timer også kommer den tilbake, den er der ganske lenge vær gang den kommer og jeg må holde på øyenbrynet for at den skal roe seg ned, men med en gang jeg fjerner hånda igjen kommer den tilbake, den gjør det vanskelig å jobbe på skole og gjøre ting på fritiden :-( Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den? Om den ikke forsvinner kan jeg "drepe" den med botox eller noe? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Prøv å masere litt, hjelper ikke det kan du prøve å stramme muskelen i flere sekunder selv, slapp av, gjenta. For all del ikke begynne med botox... Dummeste du kan gjøre Endret 5. juni 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Prøv å masere litt, hjelper ikke det kan du prøve å stramme muskelen i flere sekunder selv, slapp av, gjenta. For all del ikke begynne med botox... Dummeste du kan gjøre Den bare fortsetter når muskelen er spent har gjort det en stund nå og prøvde å massere men fungerte ikke så bra, eller nå er vel ikke jeg verdens beste massør heller. Får vente noen dager til å se hva som skjer. Men hva er galt med botox? Bruker ikke så og si alle i USA det? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er dit valg om du vil ha gift sprøytet inn i kroppen din.. Men gå til lege først for å sjekke lemusen Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ingen som vet langvarige bivirkninger botox. Kanskje dem snart ser sånn ut hvis du ser bort fra fargen. Endret 5. juni 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Finnes det andre legemidler som kan hindre ting som dette da? Og jeg skal jo ikke sprøyte hele trynet fult av botox, bare i øyenbrynet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Finnes det andre legemidler som kan hindre ting som dette da? Og jeg skal jo ikke sprøyte hele trynet fult av botox, bare i øyenbrynet. akupunktur, det funker på mye rart det Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Snakk med din fastlege om du plages av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå