Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bøyd penis.. er den brukbar til sex?

Gjest Bekymrett gutt.

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymrett gutt.

Hei, penisen min er verken rett eller oppåver bøyd... den er nedoverbøyd :s Den går ganske mye opp i starten, så Ca midt på er det to streker under den, med 1 cm mellomromm mellom de 2. der begynner den og gå ganske mye nedover.. :( er dette normalt? går det an og ha sex me den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt normalt å ha skjev penis. Penis kommer i mange fasonger og variasjoner. Mange står rett opp, mens andre har en penis som bøyer seg ned, fremover eller til en av sidene. At penis er skjev har ingenting med at du har onanert å gjøre - eller hvordan du har onanert.

Felles for omtrent alle typer er at de fungerer helt normalt under sex. Det er kun i et fåtall tilfeller at penis er så skjev at det vanskeliggjør eller umuliggjør samleie. I slike tilfeller kan en operasjon i noen tilfeller gi en bedre funksjon, men operasjonen er ikke helt risikofri. Det er, som sagt, svært sjelden penis er så skjev at det gir seksuelle problemer.

Lenke til kommentar

Ifølge Kinsey rapporten peker 5% av alle peniser nedover (70% "rett frem" og 25% oppover). Føler du et stort behov for å finne ut hvorvidt du er normal/unormal eller ikke, og ikke har spesielt store problemer med å se på mannlige peniser, ta en titt på denne siden her. Faktisk rimelig interessant.

Personlige tanker. Jeg tror ikke det vil være et problem for deg å ha samleie med penisen din. Regner med at du er ganske ung da du lurer på dette, altså er det endel usikkerhet rundt det hele med sex. Når du skriver "ganske mye nedover" får det meg til å tenke at det er minimalt men at du gjennom usikkerhet forsterker inntrykket om at noe av feil, (beklager om jeg er noe dømmende).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Ifølge Kinsey rapporten peker 5% av alle peniser nedover (70% "rett frem" og 25% oppover). Føler du et stort behov for å finne ut hvorvidt du er normal/unormal eller ikke, og ikke har spesielt store problemer med å se på mannlige peniser, ta en titt på denne siden her. Faktisk rimelig interessant.

Hmm.. Hva med sidelengs, da? Har de ikke tatt med det? Har i alle fall opplevd minst to som har pekt til en av sidene.

Uansett, som de andre her sier er det svært sjelden det er noe problem.

Lenke til kommentar

Er blitt undersøkt det også. Ifølge kinsey rapporten peker 10.4% til venstre, 87.3 rett frem og 2.4 til høyre. Hva som må til for at en definerer at en penis peker til høyre eller venstre er jeg dog usikker på. Du kan lese mer på siden jeg linket til, går du under kategorien research. Der finner du data fra kinsey rapporten, samt data basert utifra bildene han/(henne) har fått sendt inn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...