CorLeX Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har sett på flere artikler her på hw.no, men finner ikke et vannkjølingsett som skal klare 2 x CPU, 2 x GPU og (2 x chipset). I forhold til chipset er dette av mindre betydning. Pris for kjøleren er det som blir minst vektlagt. Jeg vektlegger god kjøling for overklokking. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Du må utdype litt hva du legger i "Ekstern vannkjøling". Du kan kjøre et normalt oppsett, med radiatorer plassert på utsiden av kabinettet. Hvis du forteller meg hvilke komponenter du vil ha vannkjølt, så skal jeg får satt opp et skikkelig oppsett til deg Lenke til kommentar
HTL Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror nok denne skulle klare saken aquaduct 720 XT mark III Men med to PC'er i serie tror jeg flowen blir litt lav. Ville heller gått for 2 stk aquaduct 360 XT mark III en til hver PC. Du finner bilder av mitt oppsett med 360 XT nede på siden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå