Elv!sPresley Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 En stund siden prøvde jeg å installere Daemon tools, for å mounte iso filer, men når jeg started maskinen på nytt etter å ha installert det, fikk jeg en bluescreen ved oppstart, den sa "irql not less or equal", etter en stund fikk jeg fikset det ved å avinstallere daemontools. Jeg tenkte senere att det var sikkert bare Daemon tools som gjorde dette, og bestemte meg for å prøve alcohol 120%. Akkurat det samme skjedde med den, "irql not less or equal " ved oppstart, fikk fikset det ved å fjerne alcohol 120%. Noen som vet åssen jeg kan få installert ett av disse programmene uten å få den bluescreenen ved oppstart? på forhånd takk... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Fjer et par poster, det trengst ikke tre for å få hjelp Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 jeg vet, dreit meg ut der:oops:.... noe gikk galt, fjernet dem nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå