Gå til innhold

Kjøp eiendom på månen: Moonestates.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.og disse rettighetene blir beskyttet av Lunar Embassy som holder på å bli goverment. så har man også galactic goverment på ryggen

Hvis fyren ikke har United Federation of Planets i ryggen så vil jeg ikke si han har ryggdekning i det hele tatt. Men okke som, jeg eier Andromedagalaksen; og har laget en lov som sier at ingen andre kan kreve eierskap over den, untatt ved å kjøpe av meg. Lyst til å kjøpe et solsystem? Think BIG dude. Her er det ikke en acre. Kom med bud.

Lenke til kommentar

For de interesserte..ganske morsomt :)

LunarDeed-Tony.jpg

og LunarDeed-Constitution.jpg

Lurer på om det er tilfeldig at det er registrert i Nevada...juridisk sett blir det vel ansett som "novelty" presanger.. og det er jo ingen lov mot det... :D

Lenke til kommentar

hahahaha.

Du går ikke til din egen advokat eller undersøker rundt på forskjellige nettsteder og finner gransker utav det ordentlig fordi du er dritredd for å få vite svaret

hvis du har de såkalte fagbøkene i hylla så syns jeg virkelig du skal granske denne saken til det fulle ut og da mener jeg ikke å bare lese her men studere lovene, studere Mr.Hope og Lunar embassy og alt som står der. galactic Goverment og alt annet.

Studere rettighetene

så kan du begynne å tenke ordentlig juss over hvordan dette ville endt i en rettsak mot United Nations

dette er noe min advokat som er og har vært advokat i lange tider har gjort

han brukte ca 1mnd på sin granskning. det er klart han prioriterte den ikke på den måten så han kunne brukt kortere tid men han studerte saken veldig nøye og han kom fram til at det er ekte og verdifullt.

hva du velger å tro er en helt anna sak. det er helt urelevant

http://www.galacticgovernment.net/

galacticgovernment the authority for all space fairing civilizations

hmmmmmmm

Det er verdt vanvittig mye mer enn selve papiret. man hadde ikke fått med rettigheter, kopier av brev og rettigheter og lover. man hadde ikke fått det såpass ordentlig og ekte hvis man så ikke var verdt en dønn shit. man hadde ikke hatt så mye lover rundt dette og spekulasjoner. man hadde ikke hatt 4mill kunder hvis det bare var for morro skyld.

det er mye man ikke hadde hatt hadde det bare vært verdt papiret

Lenke til kommentar

driter vel i postakassa mi jeg, jeg sprenger ditt hus og deg lenge før du får gjort noe alikavel ;)

som sakt så tørr dere ikke å kontakte ordentlige advokater nei.

10 sider og jeg alikavel står like sterkt som ved min første post

Alt dere har kommet med har jeg motbevist. hva sier det?

PS: skal vi se om det klarer å gå 1 elller flere sider uten at jeg quoter den lange store teksten opp igjen? (aka skal vi se om folk klarer å komme med relevante ting som ikke er besvart før og ikke holde på som en idiot)

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

hdette er noe min advokat som er og har vært advokat i lange tider har gjort

han brukte ca 1mnd på sin granskning. det er klart han prioriterte den ikke på den måten så han kunne brukt kortere tid men han studerte saken veldig nøye og han kom fram til at det er ekte og verdifullt.

Hvis "advokaten din" brukte 1 måned på å studere dette og kom til at Dennis Hope eier og har rett til å selge eiendom på månen (og alle planetene i solsystemet) fordi han skrev et brev til FN hvor han sa "månen og alle planetene er mine" og som de så aldri svarte på så burde kanskje advokaten din skifte beite.

FN, USAs president osv får sikkert daglig brev fra crackpots som hevder både det ene og det andre, og det at de ikke svarer betyr ikke samtykke med det som hevdes...

Lenke til kommentar

hahahaha.

Du går ikke til din egen advokat eller undersøker rundt på forskjellige nettsteder og finner gransker utav det ordentlig fordi du er dritredd for å få vite svaret

Oooh. Jeg er så redd for å få vite at du ikke har rett. Men det er jo det jeg allerede har kommet frem til, da.

hvis du har de såkalte fagbøkene i hylla så syns jeg virkelig du skal granske denne saken til det fulle ut og da mener jeg ikke å bare lese her men studere lovene, studere Mr.Hope og Lunar embassy og alt som står der. galactic Goverment og alt annet.

Man trenger faktisk ikke gå lenger enn å studere internasjonal rett, noe som er pensum på 2. avdeling ved landets juridiske fakulteter...

Studere rettighetene

så kan du begynne å tenke ordentlig juss over hvordan dette ville endt i en rettsak mot United Nations

dette er noe min advokat som er og har vært advokat i lange tider har gjort

hva du velger å tro er en helt anna sak. det er helt urelevant

"Din advokat" (som var hvem igjen?) er ingen troverdig kilde før han eventuelt presenterer noen credentials som forteller at han er ekspert på rettsområdet. Inntil du dokumenterer hvem og hvor du har dette fra er dette ubegrunnet synsing. 

hmmmmmmm

Ja, en webside på internett som erklærer at det er en autoritet må jo selvfølgelig være en autoritet. Det faller på sin egen urimelighet.

Det er verdt vanvittig mye mer enn selve papiret. man hadde ikke fått med rettigheter, kopier av brev og rettigheter og lover.

Det koster ikke meg mer enn papiret jeg skriver det på å skrive ut og gi deg en kopi av et tilsvarende papir med tilsvarende "lover" og "rettigheter".

man hadde ikke fått det såpass ordentlig og ekte hvis man så ikke var verdt en dønn shit.

Joda - Man hadde fått det. Det er det som er tegnet på en god forfalskning.

man hadde ikke hatt så mye lover rundt dette og spekulasjoner. man hadde ikke hatt 4mill kunder hvis det bare var for morro skyld.

En god forfalskning, som har pågått i løpet av mange år? Ikke umulig med fire millioner ofre - gudene skal vite at diverse 419-scams har minst like mange ofre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trumfer.

http://www.trekmania.net/diplomatic/federation.htm

The Federation is a large interstellar union of planetary bodies and civilizations operating under a single charter, and governing body. Its Starfleet agency is built on the driving directive to seek out new life, and new civilizations, and to 'boldly go where no-one has gone before',,,

Nasjonalsang har de og: http://www.nationalanthems.info/ufp.htm

Har Galactic Government det da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...