blixbox Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvis du på død og liv må stjele alkohol fra fattern, ville jeg heller gått for å stjele litt fra hver flaske, men helle innholdet på separate flasker i stedet for alt i en. Bland så ut med brus/vann/juice, slik at ikke alt smaker bæl. Kan faktisk være at dere klarer å mikse noe som nesten smaker godt. Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg drakk så mye sånn blanding i min barndom at jeg ofte lager mine egene blandinger den dag idag. Favoritt drinken min er Famous Grouse whiskey, Beefeater gin og portvin blandet med husholdningssaft, isbiter og olivenlake. Nam nam Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg drakk så mye sånn blanding i min barndom at jeg ofte lager mine egene blandinger den dag idag. Favoritt drinken min er Famous Grouse whiskey, Beefeater gin og portvin blandet med husholdningssaft, isbiter og olivenlake. Nam nam ouf.... kunne aldri tenkt meg å blande så god drikke med husholdningsaft :S jeg mener selv at det er mye mer interessant å drikke ren sprit i mindre mengder, kansje noen isbiter, men ikke noe mer hokkus pokkus enn det. menmen alle har sin smak... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Denne tråden minner meg bare om det verste jeg har sett av blanding. En venn som blandet vodka, baileys og gin tror jeg. Så blandet han det ut med sprite. Det var hverken pent å se på eller godt å drikke. *grøss* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå