Deadmau5 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 jeg og ei vennine skulle på fest her forleden, men siden vi ikke hadde drikke fant vi ut at vi skulla lage ''bombe''. så vi gikk inn i barskapet til far og tok ifra litt av hvert, sprit, coqnac og en del mer. det jeg lurte på om det er farlig og drikke det? er det farlig og blande forskjellige alkohol holdige drikker og så drikke det? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 spørs hvor mye alko det var i alt du hadde i .. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 var jo en del coqnac, og 40 % sprit, akkevitt og slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Selvsagt er det farlig. Alkohol er jo en gift. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) tviler på at det er farlig vist dulever enda ? xD men det er ikke det smarteste å gjøre .. det er en dårlig blanding .. er ikke gammel nokk til og drikke så har ikke peil men det er jo altid farlig og drikke mye .. Endret 5. juni 2010 av canaye Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 er jo klar over at alkohol er gift, men lurer på om det er ekstra farlig og blande forskjellige typer alkohol enn og bare drikke feks vodka Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 det du laget går under det jeg kaller dårlig blanding ? kunne jo like greit ha gårr i garasjen og hentet nitro drivstoffet til rc bilen ? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det kommer vel ann på hvor mye du drikker det da Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) er jo klar over at alkohol er gift, men lurer på om det er ekstra farlig og blande forskjellige typer alkohol enn og bare drikke feks vodka Store mengder alkohol er farlig.. Men det er ikke farlig og blande alt mulig i en kopp og drikke det.. Men slik blandinger er så og si oppskriften på og bli fyllesyk, ikke bra med så mye blanding! Det kan være litt hard kost for magen, det er det eneste.. Kan få mage sår vist man drikker veldig sterk alkohol uten og blander det ut.. men får ikke dette av og drikke/shotte en gang i blandt, så sant man ikke dummer seg med 96% ol. Endret 5. juni 2010 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er ikke farligere enn alkoholen er, men det smaker søppel. Skandale å blande ellers god drikke til ei muggen suppe. 4 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Altså, gjennomsnittlig alkoholprosent i suppa blir jo aldri høyere enn det som er lovlig på norske pol (altså rett rundt 40%, med mindre det var noe 60% vodka inni der). Blander man 50/50 av 40% whisky og 40% vodka, har man fortsatt bare 40% alkoholprosent på den nye drikken. Det som vel er absolutt verste utfall (som det er i alle kjemiske blandinger) er at det finnes unike stoffer i hver sort brennevin som når de kombineres, reagerer og blir til noe giftig - men jeg har aldri hørt om at noe slikt skal være mulig. Så jeg tror dere er rimelig trygge - det er jo ingen "alkoholbombe" heller - det er maks 40% sprit dere får ut (med forbehold, som nevnt) Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 For guds skyld, ikke lag slike "bomber" :S Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ikke hør på de andre. Går helt fint. Bland det med Grape Soda og det sklir rett ned. Man blir ikke dårlig dagen etterpå heller. Fest med måte Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 hehe, takk for svar. Skal vell ta meg en tur i barskapet imorgen å skrape sammen litt av hvert Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Dette er grov mishandling av dyre drikkevarer 1 Lenke til kommentar
AssCancer Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Det vil smake dritt, og fjortisfaktoren ved å gjøre noe sånt står i taket. Frarådes Endret 26. juni 2010 av AssCancer 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nesten værre enn å blande cola og rødvin, som visse idioter har funnet på er en god kombinasjon Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 er jo klar over at alkohol er gift, men lurer på om det er ekstra farlig og blande forskjellige typer alkohol enn og bare drikke feks vodka Fy faen det er livsfarlig. IKKE gjør det, f.eks. rødsprit, teknisksprit og tresprit er IKKE laget for å drikkes. Men nå er vi jo så heldige at vi har statskontrollert alkoholutsalg, slik at vi kun får kjøpt etanol, som er relativt "trygt". Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 poenget er ikke å få mest mulig ''fjortiss'' faktor ut av det hele, men heller få skrapa sammen så mye drikke som overhodet uten at fattern merker det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Var sånne blandinger jeg ALLTID dro med meg på fjortisfyllefest på bygda, det. Var nede i hjembrent-skapet til pappa og fylte en slunk av alle flaskene på ei halvlitersflaske. Det ble mye rart, siden han hadde essenser i noen av flaskene. Whiskey, vodka, sånn litt brunt og litt blankt..ingenting ekte vare såklart. Og jeg spøy alltid som en gris når jeg var på fest også. Det var sikkert grunnen. Blanda bare ut med brus så det ikke smakte så høgg. Lukta ofte helt horribelt når man tok av korka. Eneste "testen" jeg tok var å riste flaska og se at skummet forsvant, så det ikke var metanol i blandinga. Det greie var at pappa alltid hadde ei mugge vann på bordet når han serverte heimert til gjester, så at jeg putta vann i flaskene for å dekke over det jeg stjal ble aldri oppdaget. Endret 27. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå