anonymus94 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Jeg fikk meg mac for en liten stund siden, og jeg endte opp med at jeg plugget i mitt kamera. importerte bildene på kameraet og sånt, men så kom jeg til det hvor er bilderne larget og hvordan får jeg tak i dem. Jeg vet at dem ligger under bilder/iphoto saken men hvordan får jeg bildene ut derifra? Takker for alle svar jeg får Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Jeg fikk meg mac for en liten stund siden, og jeg endte opp med at jeg plugget i mitt kamera. importerte bildene på kameraet og sånt, men så kom jeg til det hvor er bilderne larget og hvordan får jeg tak i dem. Jeg vet at dem ligger under bilder/iphoto saken men hvordan får jeg bildene ut derifra? Takker for alle svar jeg får Emm, vil du ha dem ut fra programmet iPhoto og inn i ei mappe? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Emm, vil du ha dem ut fra programmet iPhoto og inn i ei mappe? Nei, ikke akurat. det jeg vil er å ha bildene der men ha en mappe til og gå å finne bildene med finder og ikke inne i iphoto. sikkert litt kresent Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Emm, vil du ha dem ut fra programmet iPhoto og inn i ei mappe? Nei, ikke akurat. det jeg vil er å ha bildene der men ha en mappe til og gå å finne bildene med finder og ikke inne i iphoto. sikkert litt kresent Prøv å finn en tilfeldig bilde du har importert og "to fingre klikk" på bilde og så Vis Fil. Fra der kan du dra bildet hvor du vil. Hvis du ikke har aktivert "to fingre klikk" gjør følgende. 1. Trykk på forstørrelsesglasset øverst i høyre hjørne på skjermen. 2. Skriv Systemvalg 3. Trykk på Styreflate under kategorien Maskinvare 4. Kryss av på sekundærtrykk Der ser du også mange andre nyttige egenskaper multitouchpadden til mac har Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 I katalogen Bilder i ditt hjemmeområde ligger en fil som heter iPhoto Bibliotek eller noe lignende, sekundærklikk på den og velg 'vis i Finder'. 1 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 I katalogen Bilder i ditt hjemmeområde ligger en fil som heter iPhoto Bibliotek eller noe lignende, sekundærklikk på den og velg 'vis i Finder'. Takk for hjelpen Høyreklikket og vis innholdet i pakken Det virka fint Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå