nexus555 Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Er det noen som har invite code? Send til [email protected] er dere snille! Endret 7. juni 2010 av cyclo Endret emnetittel da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2010 Har lookbook blitt som TFS? Lenke til kommentar
My War Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Du kan jo bare søke om å bli bruker, bare få noen til å ta noen stilige bilder av et stilig antrekk av deg. Så velger de det eller noe sånt.. da tror jeg du får medlemskap (?) Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, men det tar så lang tid. Lenke til kommentar
My War Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, men det tar så lang tid. Bare send dem flere tusen bilder! Eller, du kan være litt tålmodig Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Du kan prøve Her skal ikke se bort i fra at du finner noe. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Har sendt sendt deg en invitasjon, MM2. Har lookbook blitt som TFS? Lookbook har da alltid(?) vært invite only? Lenke til kommentar
My War Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Har sendt sendt deg en invitasjon, MM2. Har lookbook blitt som TFS? Lookbook har da alltid(?) vært invite only? Du har ikke en til meg og, eller? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Joda, bare å sende meg mail-adressen din. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Noen som vil gi meg en LookBook.nu-invite? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg hadde en invite liggende, registrerte meg nettopp for å kunne sende dere invitasjoner. Send mailen som PM, så skal jeg invitere dere så fort jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå