Ayabara Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vi leier 2. etasje i et bolighus, og har sammen med eierne i 1. fått fiber fra Viken. Sentralen står nede hos dem, og vi bruker trådløst. Dette funket bra de første dagene, men i dag har ingen av duppedittene mine (MacBook Pro, HTC Legend, iPad) vært på nett. De klarer å koble seg til det trådløse nettet, men kommer tydeligvis ikke ut på internett. Selvsagt er husvertene bortreist i helga, så jeg får ikke tuklet med boksen. Jeg har togglet hovedsikringa for å reboote sentralen, men det hjalp ikke. Det som er underlig er at iPhone'n til brodern er på nett. Prøvde å koble fra den i tilfelle sentralen kun delte ut en IP, men det hjalp ikke det heller. Vet ikke hvor lang leasen er, så kan jo være at den ikke ville gi meg adressen hans uansett... Jeg har prøvd å få OS X til å glemme alt den kan om nettverket for å legge det til på nytt, men det hjalp ikke. Noen som har noen ideer til noe jeg kan teste? Slik jeg forstår det er det ikke noe nettverksinterface for å administrere denne boksen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå