Gå til innhold

Dette var ikke lett...

Anbefalte innlegg

Jeg er helt nybegynner når det gjelder DV kameraer, så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe! Det jeg trenger er et til ca 6-7000 kroner eller lavere. Det burde filme bra i litt mørke omgivelser og ikke være alt for vansklig å bruke, den bør også ha bra bildekvalitet. Noen forslag? Jeg har lest tester på camcorderinfo.com, men jeg stoler ikke helt på de der fordi de har fått en del kritikk på testene sine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale deg et sony trv33, les forøvrig testen på www.dinside.no. hadde tenkt å bestille en sånn, men eneste er at det er så sinnsykt lang leveringstid. du må være tålmodig, men jeg har mine mistanker om at dette er et kongekamera.. jeg har kjøpt et canon mvx 150i. dritbra det også, litt større skjerm og oppløsning, men enda dyrere... rundt 9000 kr.

Lenke til kommentar

Sony TRV33 er bra. JVC ikke så aller verst, og Panasonic et glimrende budsjettkamera.

Se opp for Canon. De har visstnok vunnet en test nylig, men kameraet er ikke noe særlig. Jeg fikk prøve det hos en lokal TV-forhandler, men det var ikke noe særlig bra.

mvh

VA

Lenke til kommentar
Se opp for Canon. De har visstnok vunnet en test nylig, men kameraet er ikke noe særlig. Jeg fikk prøve det hos en lokal TV-forhandler, men det var ikke noe særlig bra.

Du prøvde det hos en TV-forhandler og ut fra det konkluderer du med at Canon er dårlig?!?

Det var et syyyltynt grunnlag for og trekke en sånn konklusjon.

Har brukt en del Canon videokamera selv og de er veldig greie som nybegynner kamera. Lett og bruke, samt veldig nett design.

Lenke til kommentar

Hei!

Kjøp deg et Sony TRV33. Har hatt mitt i 2 uker og er veldig fornøyd med det. Bildekvaliteten er det ingenting å si på. Klare og skarpe bilder og masse funksjoner å velge mellom. Men som sagt, ha god tålmodighet for leveringstiden er lang. TRV33 er et bra nybegynner kamera som er lett å bruke og lett å finne frem på LCD-skjermen.