Zero- Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe noen høyttalere til å bruke med TV og litt PC. Har egentlig lyst på et 2.1 system pga har ikke så egnet rom til 5.1. Men har sett på Logitech Z 5500 og syns det ser litt interesant ut, men har altså egentlig lyst på 2.1 og det er også litt utenfor budsjettet mitt. Det jeg vil ha er høyttalere som kan spille ganske høyt med god og fyldig bass, lydkvaliteten er ikke så viktig, bare at de ikke skurrer. Noen som vet om noen? Har også sett litt på Logitech Z 2300, men noen som vet om noen bedre til 1500 eller mindre? Endret 5. juni 2010 av Zero- Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei, har tenkt å kjøpe noen høyttalere til å bruke med TV og litt PC. Har egentlig lyst på et 2.1 system pga har ikke så egnet rom til 5.1. Men har sett på Logitech Z 5500 og syns det ser litt interesant ut, men har altså egentlig lyst på 2.1 og det er også litt utenfor budsjettet mitt. Det jeg vil ha er høyttalere som kan spille ganske høyt med god og fyldig bass, lydkvaliteten er ikke så viktig, bare at de ikke skurrer. Noen som vet om noen? Har også sett litt på Logitech Z 2300, men noen som vet om noen bedre til 1500 eller mindre? da er z5500 det beste valget du kan ta. de spiller høyt og har god bass men lydkvaliteten er ikke på topp men det er mye lyd for pengene. absolutt anbefalt å spandere på seg de ekstra kronene Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Men vet du om noe litt billigere da? Eller er Z 5500 det eneste i den klassen? Vet du eventuelt om hvor man kan få de billigst helst med garanti? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 https://prisguiden.no/sok?pg-q=1s4y4ucul96 billigere får du de trolig ikke. men de er de ultimat høytalerne til den prisklassen har ikke prøvd de selv men alle sier så og alle skryter av de til tusen. man kan få høytalere ned i 100kr men det er langt i fra noe bra noe, det er ultimate dritt igjen. z5500 er et meget godt valg og du kommer ikke til å angre på de 800kr ekstra i det hele tatt. guaranteed Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Var litt dyrt i prisguiden, fant det til 2'599,- hos komplett av alle steder. 26% rabatt... Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 det er jo bra, da er det bare å slå til. det har jeg alltid mislikt med prisguiden der at komplett aldri er involvert jeg tror ikke det er en eneste en her på hele forumet som sier meg imot når jeg sier løp å kjøp. mye lyd for penga Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Fant akkurat ut at hvis jeg velger Z 5500 + 2x X-210(til to småsøsken) så blir frakten hele 505,-.... tror jeg heller kjøper hos dustinhome.no pga 99,- i frakt... Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 kan være kjekt det ja hvis det svarer seg i forhold til prisen i utganspunktet for z5500 (26% rabatt på komplett vettu) Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Der koster den 2899,- men selv om jeg skulle betalt all frakten, hadde det fortsatt blitt billigere. Så tror jeg kjøper fra DH så snart som mulig. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Da er Z 5500 bestilt XD håper posten ikke er treg nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå