Gå til innhold

Hjelp til Nero Brenning


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er en slags overspan funksjon i nero som gjør at du kan ta med feks 1,4 GB og så sette inn en cd til når den er ferdig med den første halvparten. Hvis jeg f.eks skal brenne ut alle sangene fra en gruppe hadde dette vært enklere... men finner ikke noe i nero, og av en eller annen grunn er det ikke med noen .hlp filer til neroen min (5.5.10.15)

Jeg klarte ikke å forklare dette så bra men håper dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Finnes det et gratis alternativ til WinAce?

 

Mens jeg har oppmerksomheten:

 

Når jeg putter en MMORE CD-R 90 / 800 mb får jeg av Nero Toolkit beskjed om at lengden for en audio cd er 90 min, men for en data cd er kapasiteten kun 703 mb. Jeg klarer ikke å brenner 800 mb cd'er i Nero! (har satt 'enable overburn' og 'red marker' i preferences). Noen gode forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Hmm, har du satt størrelsen på maks overburning? Det har også kommet nyere versjon av Nero enn det du har. Du kan jo forsøke å laste ned den nyeste. Kanskje det hjelper.

 

Siden du ikke hadde hlp-filene av en eller annen grunn, muligens dette hjelper. Selv om jeg har en mistanke om at du allerede har gjort det.

 

When you are a Nero user and absolutely want to burn oversized CDs, please check first if your CD-Recorder allows such a burning-session. For most of the CD-Recorders, such an option is possible only in „Disc At once „ mode.

 

If you have one of these CD-Recorders that supports oversize CD recording, you can then open the „expert features" in the Nero settings („File" ->„ Preferences

"). In the "expert features" property sheet, you will be then able to activate the oversize-burning option. In the same window, you have the possibility to enter the maximal oversize capacity of your CD-R.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...