Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvodan bli høy?

Veltins

Anbefalte innlegg

Nei om det virker de hele 45min'ene er det selvsagt lang tid.., Er bare litt fuck'd da du må sitte (helst ligge) med headset i nesten en time, og for min del feks. virker det kun ett par ganger under de 45min'ene :p Men som sagt så er det noen det funker hele tiden + noen gang lengere.

Det fins kun 2 doser til $200 som jeg husker. De ''vanlige'' ligger vell på en $3-5 per dose.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahh ja det er de der ja. musikken. trodde det var noe man innhalerte (leste ikke ordentlig)

Har testa det der og det suger dass. det kan funke på visse personer ja men det er heller sjeldent og det er som å høre på jazz (i mine ører) eller lydtester som varer evig lang tid.

waste of money totally spør du meg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

meskalin er medisin for heroin misbrukere. det er like ulovlig som alt annet og skal man få det så er det kun 2 valg. svarte markedet og legen og hos mlegen må man være heroin avhengig for å få det.

har prøvd det selv og syns ikke det er noe serlig

Du blander det psykoaktive stoffet mescalin med opiatet metadon.

Metadon gies til heroinavhengige her i Norge, ikke meskalin. De er to helt forskjellige stoffer, selvom jeg tror mange rusmissbrukere hadde hatt godt av et par tripper meskalin istede for metadon ;)

Jeg snakker om løsemiddler. Man blir ganske ruset av det, men det ødelegger hjernen din TOTALT. Det kan f.eks ikke helbredes.

Så kan vi tenke litt.. Hva er egentlig alkohol? Jo, et løsemiddel.

Just sayin.

Endret av Krollo
Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at det kom av oksygenmangel, da. Var dette noe hun gjorde regelmessig?

Men det var egentlig mere denne kommentaren som bekymret meg: "men de sterkere løser opp fett rundt hjernen og hjernebarken". Høres ikke bra ut liss. Har fotografen kilder på dette?

Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at det kom av oksygenmangel, da. Var dette noe hun gjorde regelmessig?

Men det var egentlig mere denne kommentaren som bekymret meg: "men de sterkere løser opp fett rundt hjernen og hjernebarken". Høres ikke bra ut liss. Har fotografen kilder på dette?

http://no.wikipedia.org/wiki/L%C3%B8semiddel

For eksempel. Så konkulusjonen er, hold deg LANGT unna løsemidler. Du kommer til å ende opp lam, som en grønnsak, eller død.

Lenke til kommentar

Jeg lurer fremdeles på hvorfor det må være lovlig. Det er ikke dermed sagt at det er trygt, snarere tvert imot: narkotiske stoffer (skunk, spice, etc) som fremdeles er lovlige er det bare fordi det tar tid for myndighetene å gjøre noe med slike ting. De er ikke "godkjente". Lim, muskat og denslags har ikke rus som hovedfunksjon, og er lovlige av den grunn. Rusen er ikke nødvendigvis tryggere enn ulovlige stoffer. Da er det bare snuten igjen, og sammenlignet med livslang psykose og hjernedød må jeg si jeg foretrekker onkel Blå tross alt. Røyker du en bønne hos noen kompiser og de skaffer, er sjansen for å bli tatt ingenting å tenke på.

Lenke til kommentar

Jeg antar det kom av det selv. Man kan risikere at lungene blir lammet på en måte i tillegg til at gassen binder seg til oksygenets plass i blodet.

Jeg har fått forståelsen av at dette ikke var noe hun gjorde regelmessig. Var bare en "vanlig" ungdom som eksperimenterte litt.

Lenke til kommentar

Bare en vennlig påminnelse fra admin: Det er ikke dumt eller meningsløst å komme med advarsler i tråder som denne. Det er selvsagt fint om man begrunner påstander, enten de går den ene eller andre veien. Om dere mener at noe er usaklig så argumenter for hvorfor, om dere mener at noe er i strid med forumets retningslinjer så rapporter det.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...