Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvodan bli høy?

Veltins

Anbefalte innlegg

det er en ting som funker som jeg har prøvd selv men man blir ikke direkte høy, man blir mer fjern(stein) av det og det er å kjøpe helt vanlige muskatnøtter og finknuse det også spiser du noen teskjeer av det ;) det har en ganske så god effekt. hvor mange teskjeer du trenger avhenger av din kropp, jeg trengte en del.

det funker ja ;)

går også ann å kjøpe muskatnøtt pulveret i butikken men ikke like effektivt da og trenger å spise mer. veit ikke hvorfor men

Jeg kjenner flere som fikk badtrip og hangoveren i flere dager etter trippen. Det at man får en steinhet følelse, er veldig veldig indivudelt.

Ang. doseringen. Du nevner ingenting om hvor mye nøtter han trenger, eller gir han noe som helst info, men likevel anbefaler du han å ruse seg på muskat. *facepalm*

Hold deg heller unna muskatten, du. Det er større sjangse for at du får en meget ubehagelig følelse/trip enn digg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vil jeg ikke akkurat kalle brukerne på Freak oppegående, men rusmidler er vel spesialiteten til narkisene der inne :)

Serlig oppegående ellers er dem ikke.

Hvor har du det fra, ehh? Det er langt flere oppegående og fornuftige brukere der enn dumme og umoralske brukere, jo. ;)

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

jeg anbefaler han det ikke en plass nei men sier at det virker. det er en stor forskjell det...

2 hele nøtter er egentlig doseringen for effekt men det varierer litt fra kropp til kropp

er du vant til å ruse deg og har rusa deg på mye rart og hatt mange "kule" trips så vet han hva han gjør og da har han hodet og hjerne til å ikke få bad trips.

grunn nr 1 til bad trips er paranoia

Lenke til kommentar

Det er snakk om at stavanger skal bli norges prøvehovedstad til lovlig hasj innen et par år og det er noe som stammer fra stortinget og kommunen. norge skal prøve å få det lagelisert og de vil ha stavanger som prøve by ;)

Hvor har du dette fra? Har jeg ingen tro på. Det er ikke klima for å legalisere noe som helst på stortinget. Den som hadde kommet med den ideen hadde garantert å tape neste valg.
Lenke til kommentar

jeg anbefaler han det ikke en plass nei men sier at det virker. det er en stor forskjell det...

2 hele nøtter er egentlig doseringen for effekt men det varierer litt fra kropp til kropp

er du vant til å ruse deg og har rusa deg på mye rart og hatt mange "kule" trips så vet han hva han gjør og da har han hodet og hjerne til å ikke få bad trips.

grunn nr 1 til bad trips er paranoia

Jeg tviler sterkt på at TS har så mye erfaring med rusmidler når han spør om hva han kan bli høy på.

Lenke til kommentar

Lystgasspatroner fra Jernia er lovlig, og nokså harmløst ved moderat og sikkert bruk.

Rusen er veldig kort, ca 30 sek, hvor du er lattermild og fjern. Veldig artig.

Om du ikke kun er ute etter å bli høy vokser rød fluesopp og flein over alt i Norge, og begge soppene er lovlig å oppbevare. Dessuten er det gratis.

Lenke til kommentar

han spør ikke hva han kan bli høy på men hvordan han kan bli høy på lovlig vis og den kan være tricky for veldig mange selv om man holder på med rus.

uansett så har man jo maling og lim og bensin og diverse diverse.

nitroglyserin, lystgass, helium

ingenting anbefalt

eneste lovlige måten som er god og sikker er å gå til lege og klage på det man kan klage på og kreve sterke medisiner og poppe 1-2 mer enn angitt av lege. tryggeste beste måten å ruse seg lovlig på

sopp er ikke enbefalende i det hele tatt da det er LSD og er superlett å få noia på og få bad trips, og får man bad trips der så er det ikke sikkert man lander igjen i det hele tatt og da er sinnsykeheimen neste plass man ser

jeg har tatt mye rart i mitt liv altså men ikke rein lsd eller heroin, har prøvd flein og det er ikke noe leketøy. man skal ha respekt for ting man kan ruse seg på for hvis ikke går det fort gale. det å i det hele tatt spørre her viser hvor lite råd denne karen egentlig skulle hatt :p

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Lystgasspatroner fra Jernia er lovlig, og nokså harmløst ved moderat og sikkert bruk.

Rusen er veldig kort, ca 30 sek, hvor du er lattermild og fjern. Veldig artig.

Slenger meg med på denne.

Lenke til kommentar

*Tekst*

Gullfiskhukommelse

*Tekst*

Gullfiskhukommelse,

altså bra hukommelse med andre ord :p

Gullfisk har ikke dårlig hukommelse som folk flest tror,

det har Mythbusters busta ^^

Apropo rusmidler,

en kompis av meg testet Mescalin èn gang,

og det var ikke å anbefale,

han kjente bla. ikke noen igjen,

og han sa at alt føltes ut som en tegneserie,

if that makes any sense.

Lenke til kommentar

meskalin er medisin for heroin misbrukere. det er like ulovlig som alt annet og skal man få det så er det kun 2 valg. svarte markedet og legen og hos mlegen må man være heroin avhengig for å få det.

har prøvd det selv og syns ikke det er noe serlig

I-doser har jeg ikke hørt om men virka litt fishy det der. lovlig hasj, lovlig marijuana, lovlig piller.... hvordan kan dei bestemme det for oss her i norge for eksempel?

Lenke til kommentar

Styr i hvert fall unna muskat og flein. Når det gjelder førstnevnte, er avstanden fra god trip til farlig dose kort, og når det gjelder soppen vet du aldri hva du får. Den ene soppen kan være en million ganger sterkere enn den forrige, og plutselig kan du se frem til å tilbringe resten av livet som menneske-appelsin eller et lignende fristende selvbilde folk som aldri kommer ned har det med å bygge seg. Skal du plent bli fjern, er hasj mye tryggere og greiere. Ok, det er ikke lovlig, men sjansen for å bli tatt er minimal. Det er vel egentlig ikke lov å ruse seg på lim og løsemidler heller, selv om det vanlige bruket av stoffene er tillatt.

Lenke til kommentar

det finnes ikke en eneste gal ting med hasj og marijuana. ifølge forskningsrapporten. ikke en eneste ting. alt er bare bra med det. det er en helbredelig medisin for veldig mange. spesielt for adhd.

det eneste som folk tenker på er at det fører til sterkere stoffer. ja sant det men det er ikke stoffet sin feil. det er menneskene selv som ikke er sterke nok til å kontrollere seg selv (aka si nei)

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

I-doser har jeg ikke hørt om men virka litt fishy det der. lovlig hasj, lovlig marijuana, lovlig piller.... hvordan kan dei bestemme det for oss her i norge for eksempel?

Altså tingen er at det gir en placeboeffekt som lurer gjernen din til å tro at du er rusa på tinga.

Å hvis du vil bli ''edru'' igjen finnes det et par doser du kan høre for å bli edru.

Det er forøvrig Èn dose jeg har hørt skal være rimelig hardcore, som er ''Gate Of Hades''. Den virket ikke noe særlig for meg men er som sagt så og si imun for dette. Skjekk prisen for denne ene dosen foresten:

http://i-doser.com/storev3/index.php?main_page=product_info&cPath=83&products_id=277

Lenke til kommentar

hehe virke litt rått men ikke akkurat stabilt, og du sa at rusen var veldig kort?

jeg forholder meg til hasj hvis det skulle være noe og det anbefaler jeg på det aller sterkeste til trådstarter au om hvis han absolutt skal ruse seg men det lovligste er og forblir alkoholen ;)

Lenke til kommentar

hehe virke litt rått men ikke akkurat stabilt, og du sa at rusen var veldig kort?

jeg forholder meg til hasj hvis det skulle være noe og det anbefaler jeg på det aller sterkeste til trådstarter au om hvis han absolutt skal ruse seg men det lovligste er og forblir alkoholen ;)

Snakker du om I-doser? ja er rimelig kort.., for dem det virker for varer det vanlighvis så lenge dosen varer og noen ganger litt etter det og. De vanlige dosene varer mellom 30-45min, men det har blitt lansert en ''quick-hit'' som varer i 5-10min for de som ikke gidder 45min :p

Lenke til kommentar

45 mins er jo ikke kort. det holder ei god stund det altså. det kommer litt ann på hvor mye man får med for de 200$.

når man er godt innrøykt på hasj så kjenner du det nye trekker bare i 5-10mins som regel men etterhvert som dagen går så begynner man å merke det godt pluss det er mye dyrere enn idoser hvis man får med et greit innhold som vare ei stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...