Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvodan bli høy?

Veltins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på vei til å komme med et idiotisk forslag, om hva som lovlig gjør deg høy. Men det gjør jeg ikke, for det dreper hjernecellene dine, og ødelegger kroppen.

Det finnes ikke lovlige måter å bli høy på. Eller, du kan sikkert prøve co2. Du blir sikkert litt morsom etter en litt større dose.

Lenke til kommentar

Skal droppe moralpreiken.

Lystgass. ;) Hold deg helvetes langt unna løsmidler, vær så snill.

Vil anbefalet deg dette forumet hvis det er mer du lurer på. Mye kloke og oppegående hoder der. Bruk gjerne søkefunksjonen.

Endret av ~Angelica
Lenke til kommentar

Sovepiller eller innsovingspiller er ikke noe vits å ruse seg på. Det er en grunn til at det kalles "apedop". Det gir ingen beroligende effekt, men at du gjør ting du kanskje vil angre på derimot, og dette kan skje hvis du tar flere piller enn anbefalt. Skal garantere deg at hvis man tar flere enn 5 piller, så gjør du så mye dritt at du ikke vil huske noe dagen etterpå. Gullfiskhukommelse, wohooo... Jeg snakker av egen erfaring.

Lenke til kommentar

Får man ikke en litt berusende effekt av sovepiller? De doper deg jo ned? Det samme med smertestillende?

Kommer litt an på sovepillene, men generelt sett så kan man som regel bli griserusa av sovepiller ja. Ikke at jeg anbefaler det da.
Lenke til kommentar

Kjære deg... Gå inn på den linken jeg skrev litt lengre opp, Veltins. Der er det flere oppgående folk som har erfaring og kan svare deg på spørsmål du lurer på rundt dette.

Trykk her. Flere rapporter om lystgasseffekten etc.

Lenke til kommentar

det er en ting som funker som jeg har prøvd selv men man blir ikke direkte høy, man blir mer fjern(stein) av det og det er å kjøpe helt vanlige muskatnøtter og finknuse det også spiser du noen teskjeer av det ;) det har en ganske så god effekt. hvor mange teskjeer du trenger avhenger av din kropp, jeg trengte en del.

det funker ja ;)

går også ann å kjøpe muskatnøtt pulveret i butikken men ikke like effektivt da og trenger å spise mer. veit ikke hvorfor men

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

http://www.oa.no/Inn...icle4230457.ece

Gjøvik, ftw!

Hold deg unna muskaten du ; )

hehe. de hadde jo tydeligvis ikke peiling på hva de holdt på med da.

har et anna tips til trådstarter:

flytt til stavanger. så lenge man ikke holder på i større skala eller med så mye verre enn hasj så tar de deg ikke. begynner du med kriminalitet eller store salg eller slike ting så er du tatt

MEN

Det er snakk om at stavanger skal bli norges prøvehovedstad til lovlig hasj innen et par år og det er noe som stammer fra stortinget og kommunen. norge skal prøve å få det lagelisert og de vil ha stavanger som prøve by ;)

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...