Veltins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei! Jeg lurer på om noen vet en LOVLIG måte å bli høy på? Vil også ikke ha noe avhengihets skapende eller veldig skadelig... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 alle stoffer som gir deg en unaturlig behaglig følelse kan gjøre deg avhengig Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Vil ikke ha noe med nikotin eller lignende avhengihets stoffer. Jeg er klar over at jeg kan bli avhengig av følelsen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg var på vei til å komme med et idiotisk forslag, om hva som lovlig gjør deg høy. Men det gjør jeg ikke, for det dreper hjernecellene dine, og ødelegger kroppen. Det finnes ikke lovlige måter å bli høy på. Eller, du kan sikkert prøve co2. Du blir sikkert litt morsom etter en litt større dose. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Skal droppe moralpreiken. Lystgass. Hold deg helvetes langt unna løsmidler, vær så snill. Vil anbefalet deg dette forumet hvis det er mer du lurer på. Mye kloke og oppegående hoder der. Bruk gjerne søkefunksjonen. Endret 5. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Får man ikke en litt berusende effekt av sovepiller? De doper deg jo ned? Det samme med smertestillende? Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Det kan ikke drepe så mange hjerneceller :S? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jeg snakker om løsemiddler. Man blir ganske ruset av det, men det ødelegger hjernen din TOTALT. Det kan f.eks ikke helbredes. Endret 5. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
nnys Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Sovepiller eller innsovingspiller er ikke noe vits å ruse seg på. Det er en grunn til at det kalles "apedop". Det gir ingen beroligende effekt, men at du gjør ting du kanskje vil angre på derimot, og dette kan skje hvis du tar flere piller enn anbefalt. Skal garantere deg at hvis man tar flere enn 5 piller, så gjør du så mye dritt at du ikke vil huske noe dagen etterpå. Gullfiskhukommelse, wohooo... Jeg snakker av egen erfaring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Får man ikke en litt berusende effekt av sovepiller? De doper deg jo ned? Det samme med smertestillende? Kommer litt an på sovepillene, men generelt sett så kan man som regel bli griserusa av sovepiller ja. Ikke at jeg anbefaler det da. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Leste jo at nitrious var farlig da :S ? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er jo en grunn til at folk blir avhengige av smertestillende og sovepiller, men det anbefales jo ikke akkurat...det går jo ganske hardt utover lever og nyrer Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ta Angelicas råd, nFF er stedet for deg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Masse annet som går utover lever og nyrer også ( Alkohol skal visstnok gi en følelse av at du er verdensmester i ALT. Kanskje noe å prøve? ) Lenke til kommentar
nnys Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kjære deg... Gå inn på den linken jeg skrev litt lengre opp, Veltins. Der er det flere oppgående folk som har erfaring og kan svare deg på spørsmål du lurer på rundt dette. Trykk her. Flere rapporter om lystgasseffekten etc. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) det er en ting som funker som jeg har prøvd selv men man blir ikke direkte høy, man blir mer fjern(stein) av det og det er å kjøpe helt vanlige muskatnøtter og finknuse det også spiser du noen teskjeer av det det har en ganske så god effekt. hvor mange teskjeer du trenger avhenger av din kropp, jeg trengte en del. det funker ja går også ann å kjøpe muskatnøtt pulveret i butikken men ikke like effektivt da og trenger å spise mer. veit ikke hvorfor men Endret 5. juni 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 http://www.oa.no/Innenriks/article4230457.ece Gjøvik, ftw! Hold deg unna muskaten du ; ) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå vil jeg ikke akkurat kalle brukerne på Freak oppegående, men rusmidler er vel spesialiteten til narkisene der inne Serlig oppegående ellers er dem ikke. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) http://www.oa.no/Inn...icle4230457.ece Gjøvik, ftw! Hold deg unna muskaten du ; ) hehe. de hadde jo tydeligvis ikke peiling på hva de holdt på med da. har et anna tips til trådstarter: flytt til stavanger. så lenge man ikke holder på i større skala eller med så mye verre enn hasj så tar de deg ikke. begynner du med kriminalitet eller store salg eller slike ting så er du tatt MEN Det er snakk om at stavanger skal bli norges prøvehovedstad til lovlig hasj innen et par år og det er noe som stammer fra stortinget og kommunen. norge skal prøve å få det lagelisert og de vil ha stavanger som prøve by Endret 5. juni 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå