lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei sann. Kjøpte meg Forza 3 istad, og hadde bare et lite spørsmål, var brått to cdèr i coveret. Cd 1 Play disk, og Cd2 Contenent disk, eller hva det sto. Jeg skal installere spillet på xboxèn. Hvilken cd bruker jeg for å installere det? Evt hvordan installerer jeg contenent disk? Playdisk først? Trenger hjelp.. Mvh LH Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) play disken er den du spiller med, det er den som er spillet mens content disken antageligvis kun er ekstra materiale (bare skrevet på en annen måte) det er jo bare å sette de i og se hva som er på de play disken er uansett selve spillet og den du skal installere Endret 5. juni 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 aha, mulig det er slik. Kanskje den spørr etter disk 2 under install av disk 1... Får se etterpå, da skal jeg spelle... Flere som har 2disk i spillet, eller er det kun min Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Start med Play disken, så får du spm om du vil legge inn den andre, og følg det som står Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) aha, den er grei. Skal installere det ikveld, så blir det full spilling =) Får håpe det er like bra som folk sier =) Endret 5. juni 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Med Forza jeg kjøpte følger det vist også med en nedlastningskode, hvor man kan laste ned biler/baner eller noe slikt trur jeg. Noen som vet hva man kan laste ned? Er det alt som har kommet til forza av biler, eller bare noen pakker? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 det er bare noen enkelt utvalgte ting du kan laste ned. det er ikke mye men det er iallefall litt Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Okay, er det mye der ute å laste ned til Forza 3? Er det mange biler og baner til nedlastning, i tillegg til de som er i spillet? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, har kommet en del bilpakker hvertfall, men de koster noen MS-poeng Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 har ikke peiling. jeg har ikke spillet selv enda men er det slik som forza 2 så er det en god del ja. det er jo bare å gå inn å sjekke det på live markedet Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 fikk idag endelig spilt forza litt. men en ting jeg lurte på. hvordan starter man en ny "kariere". har startet en idag. men angrer første valget av bil osv. så vil gjerne starte på nytt. noen som vet hvordan man gjør det, går det? og kan man velge ford fiesta som første bil? surra sånn fort igjennom istad se. var ivrig på å få begynt å spilt. men mener det var kun 6-7 biler man kunne velge mellom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå