amorine2 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hei Er på jakt etter en telefon til min datter på 12. Hun ønsker seg veldig en touchtelefon. Hovedsakelig fordi hun synes det er enklere å skrive sms på disse... Hun har iPod touch, og bruker denne til musikk. Selv synes jeg det blir to veldig like ting, og tenker at hun egentlig burde hatt en mindre "vanlig" telefon. Men, jenta ønsker seg en touch, så jeg håper noen kan komme med forslag til meg om en brukervennlig og billig touchtelefon. Ideelt sett kunne jeg tenke meg en pris på mellom 1000 og 1500, men er villig til å strekke meg litt til hvis gode argumenter Prisen er selvfølgelig uten abo Endret 5. juni 2010 av amorine2 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Samsung Corby. Billig, enkel og grei nok for en ungdom. Endret 5. juni 2010 av Korka Lenke til kommentar
amorine2 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Fant disse to, som frøkna synes var fine; LG Pop og LG Cookie. Begge rosa og grei pris Har noen erfaring med disse? Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Pop er ment å være oppfølgeren til Cookie. Begge har fått positive omtaler og brukererfaringer. Enkle, greie og lettbrukelige telefoner. Har selv erfaring med Samsung Corby som stiller i samme klasse. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 http://www.amobil.no/artikler/samsung_i5700_galaxy_spica/74631 Hvis du handler på djuice.no så koster den deg 900,- totalt. Den er nå oppdatert til Android 2.1 slik at testen som amobil har laget er utdatert. Veldig mye mobil for pengene. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå