Visslarr Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Noen Red Dead Redemption spillere som spiller aktivt og som har lyst til å lage en aldri så liten posse? Ikke noe klan eller noe sånt, men bare en liten gruppe med folk som har det gøy på Free Roam osv. Add fD MaD på XBOX Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er gjerne med. Har ikke starta med live-spilling enda, da jeg ikke har kommet så langt på singel, men etter hvert så blir det Men GT er Erlendo89 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hmm, Jeg er gjerne med. Men hva hvordan finner jeg "Xbox navnet" mitt?? Eller hvordan legger jeg til folk.. Hadde vært moro å spilt det på nett. Har kun spelt singelplayer en liten stund. Hvordan fungerer det på nett? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 For det første, har du XBOX live? hvis du har det da, så trykker du på XBOX knappen hvis du er i ett spill men hvis du er på dashboardet på xboxen, så bare blar du bort til din avatar så skal det stå ett navn. Hvis du trykker på xbox knappen, bla over til settings og trykk deretter på profil, så skal det stå ett navn på toppen Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har Xbox Gold medlemsskap.. Okay, da trur jeg at jeg skjønner. Skal sjekke litt ikveld, kommer tilbake med et navn, eller legger deg til hvis jeg får til det.. Hvordan fungerer RDR online da? Hva kan man gjøre? Kan man gjøre oppdrag sammen? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Det er free roam samt mange andre multiplayer moduser på onlinedelen av RDR. Du kan gjøre stort sett allt du kunne gjøre i Singleplayer, unntatt oppdrag, skinne animals osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå