guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hei Jeg slutter på skolen og 2 uker, jeg har vært stille og rolig hele tiden og ikke gjort så mye ut av meg for å si det sånn. Det er nå 2 uker til sommerfeire og jeg liker en jente som går i klassen min ganske godt, vi snakker ikke så mye sammen, men vi bor i samme nabolag så vi ser hverandre av og til. Hun er ganske populær og det er ikke jeg. Jeg tenkte da at jeg skulle bare slutte og være så jævla sjenert og spørre ho om vi kan dra til feks Liseberg, Tusenfryd eller kino sammen, eller noe lignende. Jeg har jo ingenting å tape så det er jo bare å gjøre det. Til alle jenter: hva ville dere gjort hvis en gutt hadde spurt om dette? Hva synes dere? skal jeg bare hoppe i det å spørre ho? Endret 5. juni 2010 av cyclo Emntetittel er endret da original tittel brøt med retnignslinjene Lenke til kommentar
Populært innlegg Liquidkey Skrevet 5. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2010 Du forteller at deres snakker sjeldent sammen. Er det ikke da bedre å oppnå en god tone og heller spørre når det føles naturlig? Ville kanskje vært merkelig om en jente som du ikke snakket mye med kom bort til deg og spurte om du ville være med en tur til Sverige? 11 Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 jaja, jeg spør jo selvfølgelig om det etterhvert, ikke med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Jente92 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bli bedre kjent med henne som liquidkey sier, så kan du spørre henne hvis du bare spør blir du sikkert ertet Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hehe,hadde du spurt meg, hadde jeg bare stått der og stirret på deg mens det sakte komer frem et smil, og etter noen få sekunder ville jeg nikket og syns du er litt morsom og svare ja. pluss at jeg ikke hadde skjønt noe som helst. ville kanskje ikke valgt å dra til liseberg, men tusenfryd er jo alltid gøy(syns jeg da) jenta er sansynligvis smart nok til å skjønne at du liker henne, men det jo bare søtt lykke til Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 jeg er fortsatt litt sånn njaaa skeptisk Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 jeg er fortsatt litt sånn njaaa skeptisk Da kan du like gjerne gi opp... Du må gjøre noe med innstillingen din. Ikke vær så tafatt!!!! Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 jeg er fortsatt litt sånn njaaa skeptisk Da kan du like gjerne gi opp... Du må gjøre noe med innstillingen din. Ikke vær så tafatt!!!! tror jeg bare kjører på jeg hvis det går galt, hva så? ingen skade skjedd Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) vet du hva, hadde jeg sakt nei, så hadde jeg ikke fortalt det til noen. kjør på dette klarer du og gjør det sånn du vill, ikke på den måten kameratene dine ville gjort det ;D Endret 5. juni 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bare lurer litt på hvordan jeg skal gå frem... Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Hvor gamle er dere? 16 Lenke til kommentar
My War Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva med å kanskje starte litt smått? Prate med henne, kanskje. Lenke til kommentar
MalaPlay982 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvis du føler at dere har en god tone sammen (noe jeg regner med dere har - som oftest er det gjensidig) så bare spør. Bare la det komme naturlig i en samtale eller noe, f.eks. "Du, kanskje vi skulle finne på noe en dag?" eller noe lignende. Det går nok helt bra Lenke til kommentar
Populært innlegg 0scar Skrevet 5. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2010 Si at hvis hun ikke blir med kommer hun til å bli påkjørt av en mercedes med sotede ruter og uten bilnummer. Funker for meg! 10 Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Tror det er å anbefale å i alle fall snakke et par ganger med jenta før du evnt. inviterer henne ut. Men ikke være den desperate, "I'll do anything for you" typen. Selv om du liker henne, så finnes det tusenvis av andre, som er mye bedre! Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) vi pleier og møtes et par ganger på treningssenteret og på vei hjem fra skolen, så vi snakker sammen sånn innimellom Endret 5. juni 2010 av guest_blablabla2 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Snakk mer med hun og bli litt bedre kjent med hverandre, så kan du invitere hun ut. Lenke til kommentar
guest_blablabla2 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 dagen før jeg skulle snakke med ho, så så jeg på facebook at hu var i et forhold med en annen dude, jaja shit happens... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg er en sånn gutt som kunne gjort akkurat det samme som deg, trådstarter. Og har gjort det et par ganger også, faktisk, og fått negativ tilbakemelding Ganske lignende situasjon, en jente jeg nettopp har truffet, hun vet omtrent ikke hvem jeg er, og jeg har spurt om vi bare skal kaste oss i det og gå på kino. JEG synes ikke det er noe forferdelig ved det, kanskje fordi jeg er mer av den spontane typen, men har altså fått avslag. Du må huske på at jenter gjerne er mer sjenerte enn gutter, og om hun ikke kjenner deg er det kanskje et element av frykt i bildet også. Uansett, jeg synes du skal kjøre på, prøve å bli litt bedre kjent først, og så som en "innskytelse" spørre om hun blir med på "et eller annet". Om hun sier ja kan du begynne å foreslå ting, og så som en ny innskytelse spørre om f.eks. tusenfryd. Som du selv sier, du har ingenting å tape Lykke til! EDIT: Så ikke forrige innlegget ditt. Den var lei. Men innlegget mitt står fortsatt. Du kan jo finne deg en annen jente. Shit happens, life goes on. Endret 23. juni 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå