Artigper123 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) j Endret 16. juli 2013 av eivindster Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Anbefaler sterkt denne MacBooken. Argumentene for at du IKKE kan spille på denne maskiner er feil! Du kan spille 90% av alle pc spillene. Nå utvikles også CSS og TF2 osv til mac. Har selv en MacBook Pro 15" 2.66 GHz og kommer aldri til å kjøpe meg en "vanlig" pc med Windows. Bruker den selv til det du har tenkt deg til. Skole, surfing og litt spilling. Mvh MacBook Pro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Problemet med Mac er mangelen på directX, noe som omtrent alle nye spill nå til dagen bruker. Men, viss de spillene du har kan brukes på Mac, så er det ingen problem. Men den er overprisa. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Problemet med Mac er mangelen på directX, noe som omtrent alle nye spill nå til dagen bruker. Men, viss de spillene du har kan brukes på Mac, så er det ingen problem. Men den er overprisa. Windows's strategi er å lage så billige/dårlige pc-er at de tjener mer på reparasjon enn å produsere. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 heh115: Feil! Det er ikke windows som lager PC'ene, det er f.eks HP, Acer, Dell osv. Windows er bare ett operativsystem fra Microsoft. Men det du sier er delvis rett, de som lager PC'ene tjener vel inn noe penger på reservedeler. Men husk for all del, en MAC og en PC er det samme i hardware delen, eneste forskjellen er design og operativsystem. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Windows's strategi er å lage så billige/dårlige pc-er at de tjener mer på reparasjon enn å produsere. dette er årets/tidenes dårligeste svar på dette forumet! svarer du bare for å ha noe til å svare på? gå og legg deg ellers finn noe annet å gjøre på! du vet f.... meg ikke hva du snakker om. men men lykke til videre Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Windows's strategi er å lage så billige/dårlige pc-er at de tjener mer på reparasjon enn å produsere. dette er årets/tidenes dårligeste svar på dette forumet! svarer du bare for å ha noe til å svare på? gå og legg deg ellers finn noe annet å gjøre på! du vet f.... meg ikke hva du snakker om. men men lykke til videre Hehe. syns det var nokså bra svar. Det er vell en indirekte strategi Som sagt av jonol, de lager ikke pc-er, men operativsystemet og etter mine erfaringer så er det det som klikker først. Leste for ikke så lenge siden på www.vg.no at en windowsbruker må i gjennomsnitt oppdatere pc-en sin hver 5. dag! Jeg bruker mac og husker ikke sist jeg måtte oppdatere mac-en min. Til P@age. Emm, vet hva jeg snakker om når jeg diskuterer forskjellene mellom mac og pc. Kommer ikke til å svare mer på denne diskusjonen siden folk gjør den totalt off topic. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hei Eivindster, hvis du leter etter en pc til ca nkr 8000 da finner du mye fint i denne klassen, f.e. hp, acer dell, asus og lignede. http://prisguide.tek.no/sok?pg-q=x28nsu57dxee selv hadde jeg gått for en dell pc, som er gode og har en enorme gode service. selv har jeg hatt 3 stasjonaire og en bærbare og er enormt fornøyet. http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-bærbare-PC-er/studio-1747/pd.aspx?refid=studio-1747&s=dhs&cs=nodhs1&ref=lthp den studio 17 er bare en sinnsykt bra pc. lykke til med kjøpet/valg Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Til P@age. Emm, vet hva jeg snakker om når jeg diskuterer forskjellene mellom mac og pc. Kommer ikke til å svare mer på denne diskusjonen siden folk gjør den totalt off topic. jeg reagerte ikke hverken på mac eller pc spørsmål men på ditt " windows opplegg " men men hva mener du forresten med totalt off topic? om du ikke kommer til å svare mer på denne diskusjonen er meg fullstendig likegyldig men du er feig! Endret 5. juni 2010 av p@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå