PuffyTroll Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Har akkurat installert Compiz. Ting som cube og ustødige vinduer funker, men hvordan slår man på animasjoner? Har slått på både Animation add-on og Animasjoner, og jeg har velgt vilke animasjoner som skal brukes når jeg minimerer etc. men animasjonene virker ikke. det skjer ingenting når jeg lukker, åpner eller minimerer vinduer. :S Hva kan være galt ? Laster opp compiz profilen min her så kanskje det er enklere å finne feilen. Takker for svar. Compiz Profil.zip Lenke til kommentar
PuffyTroll Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Hei. Har akkurat installert Compiz. Ting som cube og ustødige vinduer funker, men hvordan slår man på animasjoner? Har slått på både Animation add-on og Animasjoner, og jeg har velgt vilke animasjoner som skal brukes når jeg minimerer etc. men animasjonene virker ikke. det skjer ingenting når jeg lukker, åpner eller minimerer vinduer. :S Hva kan være galt ? Laster opp compiz profilen min her så kanskje det er enklere å finne feilen. Takker for svar. Kan stenges. Fant ut av det. Måtte bruke simple-ccsm istedefor ccsm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå