KnutIvars Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 :oops: ...eh..... hvordan leverer man pizzaene? Kjører forbi... trykker litt på noen knapper... funker ikke..... Hvis løsningen er noe enkelt dritt, tror jeg at jeg må gjøre noe drastisk med hjernen min... :oops: BTW: Prøver å trykke "Fire" (LMB) når jeg kjører forbi, men det funker ikke. Når jeg ikke er på mission, så skyter jeg rett frem når jeg kjører sykkel (Uzi). Når jeg kjører bil, så funker ikke drive by.... noe er noe dritt... Lenke til kommentar
joac Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 :oops: ...eh..... hvordan leverer man pizzaene? Kjører forbi... trykker litt på noen knapper... funker ikke..... Hvis løsningen er noe enkelt dritt, tror jeg at jeg må gjøre noe drastisk med hjernen min... :oops: Hehe.. Vel løsningen er å drive-by-shoote pizzaene til siden. Altså: Du kjører til du finner den som skal ha pizza, kommer deg opp på siden av vedkommende, kikker den veien og skyter. Da kaster du pizzaen på ham vet ikke om dette er enkelt nok til at du må gjøre no med hjernen din Lenke til kommentar
blackops Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 hehe du må ta ein "drive by shooting" kaste pizzaen til personen. Skyte pizza :smile: Lenke til kommentar
blackops Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hmm der fikk du to svar nøyaktig samme klokkeslett... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvor mange pizzaer må man levere? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Fant det ut nå! En på #hw.no på mIRC hjalp meg. Jeg må jo sikte først.... med num 1 eller num 2 .... da funket det..... Lenke til kommentar
joac Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Fant det ut nå!En på #hw.no på mIRC hjalp meg. Jeg må jo sikte først.... med num 1 eller num 2 .... da funket det..... leste du svarene jeg og blackops gav deg før du postet dette? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Når du begynner pizzaoppdraget får du vite hvordan du gjør det. Engelsken er kanskje litt rusten? Hvor mange pizzaer må man levere? Hvis du kommer til level 11 får du maks. 150 helse. Men igjen (hvor mange ganger har jeg sagt dette?), alt jeg har nevnt ovenfor kan finnes lett med google.com Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Når du begynner pizzaoppdraget får du vite hvordan du gjør det. Engelsken er kanskje litt rusten? Hvor mange pizzaer må man levere? Hvis du kommer til level 11 får du maks. 150 helse. Men igjen (hvor mange ganger har jeg sagt dette?), alt jeg har nevnt ovenfor kan finnes lett med google.com Alt finnes jo på google.com da:) inklurdert de løsninger på de fleste PC problemer:) Dette forumet er jo for Hvis du sitter fast i et spill, har problemer med å starte spillet, leter etter en patch, eller andre problemer relaterte til dataspill og tilbehør. ) Lenke til kommentar
joac Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Alt finnes jo på google.com da:) inklurdert de løsninger på de fleste PC problemer:) Dette forumet er jo for Hvis du sitter fast i et spill, har problemer med å starte spillet, leter etter en patch, eller andre problemer relaterte til dataspill og tilbehør. Absolutt enig med deg. Det skal være lov å spørre her, MEN jeg synes det er greit å vise hvordan man fant svaret i mange tilfeller. Da hjelper man jo personen til en annen gang også, for det er jo stort sett kjappere å bruke google da.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Mange av threadene på forumet skifter fort mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå