Gå til innhold

PC'en sier at eg har falsk windows7, kva gjør eg?

Anbefalte innlegg

Eg har ei pc med windows 7 innstalert, men no sier dataen at eg har falsk windows 7 som ikkje stemmer. Er det spam? Korleis fjerner eg denne teksten?

Snakker noko om Genuine built 7600 eller noko slikt. Har nokon noko super tips kva eg gjør no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har kjøpt pc-en ferdigbygd med Windows 7 skal det være en lapp limt fast under/bak pc-en der koden skal stå.

Hvis du har bygd den selv, skal det stå i coveret.

Da er det 0 problem, bare å skrive inn koden så forsvinner "feil meldingen".

Lenke til kommentar

jeg fekk også sånn et melding for en par måneder siden, husker ikke helt hvordan jeg fikset den men de var noe med nedlastinger fra windows update.

prøv å laste ned siste oppdateringer fra microsoft.

lykke til

Lenke til kommentar

jeg fekk også sånn et melding for en par måneder siden, husker ikke helt hvordan jeg fikset den men de var noe med nedlastinger fra windows update.

lykke til

Han kan vell ikke oppdatere os-en uten en gyldig produktnøkkel(?).

Lenke til kommentar

lykke til

"Eg har ei pc med windows 7 innstalert, men no sier dataen at eg har falsk windows 7 som ikkje stemmer."harhar.gif

har du lest dette emnet?

Lenke til kommentar

lykke til

"Eg har ei pc med windows 7 innstalert, men no sier dataen at eg har falsk windows 7 som ikkje stemmer."harhar.gif

har du lest dette emnet?

Jojo, men hvis det kommer feilmelding om at han har falsk windows 7, vil den heller ikke tillate oppdateringer. Da må man skrive inn produktnøkkelen på nytt for å få den oppdatert.

Lenke til kommentar

Denne win 7 versjonen du bruker, er det noe du har lastet ned gratis fra microsoft sin hjemmeside fra tidligere? Når win7 lå ute som RC utgave. Denne versjonen var gyldig i en hvis periode, men den er vel over nå vil jeg tro. Kjøpe seg en gyldig lisens er nok det som må til.

Lenke til kommentar

Balder: Har du kjøpt og betalt for Windows 7? Eller fulgte Windows 7 med pcen din når du kjøpte den?

Det er ikke noe SPAM melding du får opp, på en eller annen måte har pcen din og Windows 7 blitt markert som ulovlig.

Som andre har nevnt, har du kjøpt pcen med Windows 7 finner du produktnøkkelen på en lapp under pcen ett sted, og den kan du bruke til å aktivere på nytt.

Har du kjøpt Windows 7 i butikken, har du produktnøkkelen sammen med Windows 7 platene, og du kan da ringe inn til Microsoft for å aktivere på nytt.

Husk at om du har brukt samme lisens på flere pcer, eller har piratkopi av Office 2007 så kan det også gi slike meldinger som du har fått nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...