Morten A Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hvilken gps til htc desire? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hvilken gps til htc desire? Du kan se på flere: CoPilot, Sygic Mobile maps 10, Navigon, Ndrive...finnes sikkert flere. Jeg har prøvd både CoPilot, Sygic og Nvigon. Jeg falt ned på CoPilot.... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) hvilken gps til htc desire? Du kan se på flere: CoPilot, Sygic Mobile maps 10, Navigon, Ndrive...finnes sikkert flere. Jeg har prøvd både CoPilot, Sygic og Nvigon. Jeg falt ned på CoPilot.... Jeg bruker Sygic, som er helt grei å bruke. Dessuten har den meget lettlest tekst på kartene, i rak motsetning til Navigon. Navigon har dessverre altfor dårlig kontrast mellom tekst og bakgrunn, spesielt der bakgrunnen er lys grå. Ellers er den helt grei å bruke. Sygics lisens låser seg til minnekortet (kortets serienummer), mens Navigons lisens låser seg til telefonen. Begge bruker ca 2 GB av kortet dersom man lagrer kart over Europa. Endret 28. juni 2010 av CellularDude Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 bump, vet jeg har mast om dette lenge. men gidder ikke kjøpe noe dritt. hva har dere testpiloter kommet frem til siden 5.juni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå